پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 6649
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷ |
به مناسبت هفته دولت در کرمانشاه:

آیین تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر کرمانشاه برگزار شد

آیین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر کرمانشاه در پانزدهمین شورای استانی جشنواره شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه و به نفل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، آیین معرفی و تجلیل از دستگاه های برتر اجرایی استان « جشنواره شهید رجایی» با حضور استاندار کرمانشاه، معاونان، فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از اهالی رسانه، در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.
وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه در این مراسم، روند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه‌های اجرایی استان را بر اساس مستندات قانونی مدیریت عملکرد، تشریح کرد.
استاندار کرمانشاه در ابتدا یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای استان را گرامی داشت و هفته دولت را به همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی تبریک و تهنیت گفت و افزود: جای تقدیر و تشکر دارد که در شرایط دشوار فعلی، پروژه‌های خوبی توسط دستگاه‌های اجرایی به سرانجام رسید.
هوشنگ بازوند موضوع صرفه‌جویی در همه زمینه‌ها را از اولویت‌های جدی همه دستگاه‌های اجرایی دانست و بهره‌وری را نیز یکی از مسائل بسیار مهم و ارزشمند، ارزیابی و از همه مدیران خواست صرفه‌جویی و بهره‌وری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
این مسوول با اشاره به فرارسیدن مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی و ماه محرم، خاطرنشان کرد: بازگشایی مرز خسروی در اربعین حسینی، فرصت مناسبی است که مردم کرمانشاه می‌توانند نهایت بهره را ببرند و خدمت‌گزاران خوبی برای زوار عتبات عالیات باشند.
وی به سامانه خدمات الکترونیک پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد و گشایش این سامانه را فرصت مغتنمی دانست که باید مدیران شخصاً بر روی این سامانه وقت بگذارند.
بازوند تأکید کرد: این موضوع (رصد و بررسی و پی گیری سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک) یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد مدیران استان خواهد بود.
استاندار کرمانشاه ضرورت توسعه پایدار و همه‌جانبه را مستلزم نگاه فرا بخشی مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و عنوان کرد: دستگاه‌ها می‌بایستی مکمل یکدیگر بوده و در حوزه استان با دیگر دستگاه‌ها هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.
گفتنی است، در این مراسم از دستگاه‌های اجرایی برتر استان در جشنواره شهید رجایی با اهداء لوح‌ها و هدایایی تجلیل به عمل آمد، همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در میان دستگاه‌های اجرایی استان به‌عنوان دستگاه برتر در محور اشتغال، شناخته و معرفی شد.
انتهای پیام/ ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.