پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 6538
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ |
مدیرکل بهزیستی کرمانشاه:

۱۲۰۰ زوج تحت حمایت بهزیستی کرمانشاه کمک جهیزیه می گیرند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از وجود ۱۲۰۰ زوج تحت حمایت در نوبت دریافت تسهیلات جهیزیه خبر داد و گفت: قرار است به تعداد 800 زوج دیگر کمک جهیزیه تعلق بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، فاطمه رضوان مدنی ظهر امروز در آیین توزیع ۱۶۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به مددجویان تحت پوشش بهزیستی که در تالار وحدت شهرستان روانسر برگزار شد، اظهار داشت: بهزیستی وظایف متعدد و سنگینی بر عهده گرفته و افراد زیاد را تحت پوشش دارد که برای رفع مشکلات آنها به تنهایی نمی تواند کاری کند و نیازمند همکاری و مشارکت دیگر دستگاه های اجرایی است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: اهدای جهیزیه به مددجویان تحت پوشش که با همکاری سپاه و قرارگاه منطقه ای نجف اشرف صورت گرفته است نمونه ای از این مشارکت هاست.
به گفته رضوان مدنی، سال های قبل توسط بهزیستی به هر زوج تحت پوشش مبلغ یک میلیون تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شده و سال ۹۷ نیز ۱۶۹ مورد را با همین مبلغ به مددجویان تحویل داده اند.
این مسوول با بیان اینکه امسال مقرر شده بود به ۵۷ زوج تحت پوشش هرکدام مبلغ یک میلیون تومان تسهیلات تهیه جهیزیه اهدا شود، افزود: امروز به لطف خداوند، مقام معظم رهبری و همچنین مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نجف اشرف برنامه خوبی را تدارک دیدیم، که جهیزیه کاملی توسط بهزیستی و قرارگاه در اختیار ۱۶۰ مددجوی تحت پوشش قرار بگیرد.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از وجود ۱۲۰۰ زوج تحت حمایت پشت نوبت دریافت تسهیلات جهیزیه خبر داد و خاطرنشان کرد: با قول هایی از سوی استاندار کرمانشاه  قرار است به تعداد ۸۰۰ زوج دیگر نیز جهیزیه تعلق بگیرد.
رضوان مدنی با اشاره به همکاری بهزیستی با بسیج سازندگی در راستای احداث واحدهای مسکونی مددجویان زلزله زده، گفت: تاکنون بسیج سازندگی ۳۱۰ واحد مسکونی را در این مناطق احداث کرده است، که طبق دیگر تفاهم نامه بهزیستی با بسیج سازندگی ۷۰ واحد مسکونی دیگر برای مددجویان سیل زده استان احداث خواهد شد.
وی از تفاهم نامه بهزیستی با قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در ساخت ۱۱۱ واحد مسکونی برای مددجویان مناطق صعب العبور یاد کرد، که مراسم کلنگ زنی نخستین واحد آن فردا در شهرستان دالاهو خواهد بود.
این مسوول بیان کرد: سال جاری موفق شدیم با حمایت های خوب استاندار کرمانشاه و معاونان مربوطه و با هدف تامین مسکن و اشتغال مددجویان مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از طریق خیرین جلب مشارکت داشته باشیم و در حال حاضر نیز ساخت ۸ منزل مسکونی برای مددجویان سیل زده روستایی با اعتبار ۴۶۰ میلیون تومان آغاز شده است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.