پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 6507
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ |
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف:

مبنای حرکت راهیان نور باید فرهنگ دفاع مقدس باشد

فرمانده قرارگاه نجف اشرف گفت: مبنای حرکت راهیان نور باید فرهنگ دفاع مقدس باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور استان کرمانشاه که در مجتمع فرهنگی رفاهی بعثت برگزار شد، ضمن تبریک توفیقات اخیر سپاه استان کرمانشاه در جشنواره مالک اشتر، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط خادمان راهیان نور امروز شاهد درخشش برنامه بازی دراز در سراسر کشور هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف یکی از محوری ترین برنامه های راهیان نور کشور را برنامه بازی دراز دانست و افزود: آنچه امروز در خصوص دفاع مقدس مطرح می کنیم قطره‌ای از دریای فداکاری و اخلاص رزمندگان است و نتوانستیم حق مطلب را ادا کنیم.
وی ادامه داد: دفاع مقدس یک رویداد بسیار بزرگ در تاریخ است که مبنای توفیقات ما در آن تکیه بر مبانی اعتقادی و دینی بود.
سردار عظیمی خاطرنشان کرد: گنجینه دفاع مقدس گنجینه ای بسیار ارزشمند است که مبنای آن ایثار، از خودگذشتگی و شهادت بود.
این فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: بسیاری از معضلات کشور که مبنای آن ها به خودخواهی، حسادت و منیت ها بر می گردد با مبانی دفاع مقدس اختلاف دارد، لذا به این لحاظ نتوانستیم از گنجینه دفاع مقدس بهره ببریم.
وی خاطرنشان کرد: اگر مبنای حرکتمان همان فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در عرصه دفاعی باشد بدون شک کشور بسیار موفقی خواهیم داشت.
سردار عظیمی گفت: مهمترین وظیفه ما این است که مبنای حرکتمان در راهیان نور همان مبنای دفاع مقدس باشد که برکت کار را بیشتر خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف زیر ساخت های راهیان نور در استان کرمانشاه را مناسب ارزیابی کرد و افزود: باید توجه داشته باشیم برای توسعه و نگهداری این زیرساخت‌ها تلاش بیشتری لازم است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات و معضلات فضای مجازی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: فضای مجازی هیچ کشوری در دنیا به اندازه کشور ما رها شده نیست و در حال حاضر مدیریت آن برای خانواده ها مشکل شده است.
سردار عظیمی خاطرنشان کرد: امروز بخشی از فکر، ذهن و وقت جوانان و نوجوانان ما صرف فضای مجازی می‌شود و در این فضای پیچیده که دشمن از همه امکانات برای منحرف کردن جوانان استفاده می کند باید برنامه های فرهنگی خوبی برای هدایت جوانان تعریف کنیم.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف گفت: در این راستا بحث راهیان نور یکی از ظرفیت‌های خوبی است که اگر بتوانیم آن را خوب مدیریت کنیم به نتیجه مطلوبی خواهیم رسید.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.