پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 6475
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ |
به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار؛

مدیرمسؤول پایگاه خبری شهر روشن در کرمانشاه تجلیل شد

فاطمه زهرا تکلف پور مدیرمسؤول پایگاه خبری شهر روشن در کرمانشاه از سوی سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، مسؤولان سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه از فاطمه زهرا تکلف پور مدیرمسؤول پایگاه خبری شهر روشن در کرمانشاه و فردین کبودی مدیرمسؤول نشریه بهار کرمانشاه ضمن دیدار با اهدای لوح تقدیر به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار تجلیل به عمل آورند.
براساس این گزارش، مسازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه به دلیل همکاری مستمر و اطلاع رسانی به موقع این سازمان از عوامل نشریه بهار کرمانشاه و پایگاه خبری شهر روشن در کرمانشاه تجلیل کرد و خواستار هم افزایی بیشتر در راستی معرفی خدمات موثر و ارزشمند این نهاد مردمی به جامعه شدند.

سیده هایده وروایی امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه با بیان اینکه به همت سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان خبر داد، اقدامات موثری در امر خدمات رسانی انجام گرفته است، افزود: تاکنون با متولیان فرهنگی بسیاری ملاقات کرده ایم و با توجه به خدمات رسانی مشابه به نیازمندان خواستار همکاری متقابل با آنان شده ایم.

مدیرشعبه جهیزیه سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه تصریح کرد: این سازمان در راستای تهیه جهیزیه و اقلام ضروری برای اهدا به نوعروسان و خانواده های نیازمند استان گام های موثری را برداشته است، که در این راستا استقبال خوبی نیز از سوی مردم نیک اندیش صورت گرفته، اما نیاز است که دیگر سازمان های مربوطه همچون آستان قدس رضوی، مجموعه های فرهنگی، شهرداری، کمیته امداد امام خمینی(ره) و … نیز تعامل و همکاری بیشتری را باتوجه به اهداف مشابه و سازنده در دستور کار خود قرار دهند.


گفتنی است، در این جلسه، مسؤولان سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه از فردین کبودی مدیرمسؤول نشریه بهار کرمانشاه و فاطمه زهرا تکلف پور مدیرمسؤول پایگاه خبری شهر روشن در کرمانشاه ضمن دیداری صمیمی با اهدای لوح تقدیر به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار تجلیل و قدردانی به عمل آوردند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.