پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 6487
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ |
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه:

ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه آماده استقبال از حجاج است

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از آمادگی کامل ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه برای استقبال از حجاج ایرانی خبر داد.

سجاد سلیمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از آمادگی آمادگی ناوگان تاکسیرانی استان همزمان با بازگشت حجاج و در خدمت رسانی به آنان خبر داد.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه ضمن تاکید بر آمادگی کامل ناوگان تاکسیرانی در استقبال از بازگشت حجاج به استان، افزود: تدابیر و تمهیدات لازم در راستای تسهیل در رفت و آمد حجاج و استقبال کنندگان اتخاذ شده است.
این مسوول با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازمه به منظور رفاه حال شهروندان برای استقبال از زائران سرزمین وحی و بازگشت حجاج اندیشیده شده است، بیان کرد: سازمان تاکسیرانی کرمانشاه اقدامات ویژه ای را در این راستا در دستور کار خود دارد.
وی با اشاره به اینکه نخستین گروه حجاج از اوایل شهریور ماه سال جاری وارد شهر کرمانشاه می شوند، گفت: به ناچار در ساعاتی وجود ترافیک شدیدی از خودروها در مسیرهای منتهی به فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه به وجود می آید.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه ادامه داد: در راستای کاهش بار ترافیکی سطح محدوده برنامه ریزی بسیار مناسبی در نظر گرفته خواهد شد.
این مسوول خاطرنشان کرد: ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه با ۳۰۰ دستگاه تاکسی ویژه فرودگاه و پایانه های مسافر بری آماده خدمت رسانی به حجاج و استقبال کنندگان در آمادگی کامل است
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی های صورت گرفته در بخش حمل و نقل عمومی سهولت تردد شهروندان تامین شود و رضایتمندی آنان را به همراه داشته باشد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.