پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 6445
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۲:۵۰ |
فرمانده مرزبانی ناجا مطرح کرد:

بررسی وضعیت تردد زائران اربعین از مرز خسروی

فرمانده مرزبانی ناجا از وضعیت تردد زائران اربعین حسینی (ع) از مرز خسروی را خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سردار قاسم رضایی در جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) که در استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: اقدامات مرزبانی به نحو مطلوبی در حوزه مرز و مرزبانی انجام شده که قدردان زحمات همرزمان ولایی خود در استان هستیم.
فرمانده مرزبانی ناجا تردد زائران از مرز خسروی را توفیقی معنوی دانست و ادامه داد: موضوع اربعین هدفمند از طریق استان در حال پیگیری است، بنابراین اشراف اطلاعاتی باید افزایش پیدا کند و برآوردها منتج به نتایج مطلوب برای مرزبانی ناجا شود.
سردار رضایی با تاکید بر رعایت مراتب امنیتی و مدیریتی تصریح کرد: روحیه نظامی و دفاعی باید در مرزبانان جاری شود تا نتیجه آن را در نقطه صفر مرزی و در مقابل متجاوزان مشاهده کنیم.
وی با اشاره به مبارزه جدی مرزبانان با مخلان امنیت اقتصادی در کشور، گفت: افزایش تعاملات و انجام وظایف ذاتی باید به نحوه احسن اجرایی شود و مبارزه با باندهای مافیای قاچاق که مخل امنیت اقتصادی کشور هستند به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.
فرمانده مرزبانی ناجا به وضعیت بازارچه های مرزی هم اشاره کرد و گفت: پُست کنترل های مرزی باید طرح دفاعی و کنترلی داشته باشد و مدیریت در مکان ها نیز هدفمند باشد.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.