پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 6416
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ |
در دو کلمه حرف حساب مطرح شد

خودروی مسروقه منابع طبیعی کرمانشاه دقیقا کجا است؟

قریب دو ماه پیش 6 خودرو به منابع طبیعی تحویل داده می شود که یکی از آن به سرقت می رود و سرنوشت این اموال دولتی و بیت المال در حاله ای از ابهام است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از استان کرمانشاه، طرح دو کلمه حرف حساب شهروندان استان راه اندازی شده است و شهروندان می توانند درخواست و مطالبات محله، منطقه، روستا، شهر و استان خود را در راستای ایجاد پُل ارتباطی بین همشهریان و مسؤولان مربوطه و انتقال آن در میان بگذارند.
براساس این گزارش، نوزدهم تیرماه یکی از شهروندان کرمانشاهی که منع موثق، قابل اطمینان و با تجربه در حوزه های اجتماعی به ویژه منابع طبیعی است، مطلبی را در میان گذاشت و خبری مبنی بر تحویل ۶ دستگاه خودروی پیکاپ فوتون به ارزش ۳۶۰ میلیون تومانی در هنگام تحویل به اداره کل منابع طبیعی و در مقابل درب وردی این دستگاه اجرایی را داد که یکی از آن به سرقت می رود که به نوع خود کم سابقه، جالب و قابل تامل است.

این شهروند کرمانشاهی در پاسخ به این پرسش که این وسایل برای چه کاربرد و استفاده ای در اداره بوده، آیا تازه خریداری شده؟ و حتما نگهبانی دارند یا دوربین های مدار، جریان دقیقه چیست؟، خاطرنشان کرد: این وسایل اموال بیت المال و برای استفاده منابع طبیعی بود، والله آن شب ۶ خودروی فوتون را که به اداره کل منابع طبیعی می آورند، پنج اتومبیل تحویل داد می شود، اما خودروی ششم را هنگامی که راننده از کامیون پیاده می شود گویا یا همدستانش یا عابری می بیند که اتومبیل روشن است، می نشیند پشت فرمان و متواری می شود.
این منبع آگاه ساعت این رخداد در منابع طبیعی استان کرمانشاه را ۱۲ شامگاه خواند و تصریح کرد: تورا به خدا این پولی که با این ترفند می گیرند آیا حلال است؟!
پایگاه خبری شهر روشن، آمادگی کامل دارد که در صورت بررسی مسووللن منابع طبیعی و یافتن وسیله فوق از تاریخ مذکور اطلاع رسانی شفاف را در راستای روشن شدن افکار عمومی انجام دهد و نتایج سرنوشت اموال عموم را دریافت و در اختیار عموم بگذارند.
گفتنی است، شهروندان استان کرمانشاه می توانند با شرکت در طرح ” دو کلمه حرف حساب شهروندان کرمانشاهی” پیشنهادات و نظرات خود را با موضوعات مهم و اساسی (فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و….) محلات خود از طریق این آدرس و پل ارتباطی با ما و مسؤول در میان بگذراند تا نسبت به اطلاع رسانی آنان با حفظ امانت و صداقت در راستای توسعه استان کرمانشاه اهتمام داشته باشیم.
ارتباط با ادمین:  KhademolReza5@
آدرس کانال، پایگاه خبری شهر روشن استان کرمانشاه: ShahreRoshanir@
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.