پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 6247
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ |
رئیس سازمان بسیج سازندگی:

بسیج سازندگی امتداد مردمی حاکمیت و تکیه گاه گروه های جهادی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت:بسیج سازندگی امتداد مردمی حاکمیت و تکیه گاه گروه های جهادی است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، محمد زهرایی در نشست خبری با جهادگران استان، اظهار داشت: امتداد مردمی حاکمیت است و جلع موجود در کشور در مباحث اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی از سوی مدیران دولتی نشات می گیرد، چرا که مردم همواره آماده و در صحنه خدمت رسانی قرار دارند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی بسیج خاطرنشان کرد: در زلزله اخیر و مهیب سال ۹۶ در کرمانشاه و سرپل مردم و امکانات آنقدر زیاد بود مدیریت توزیع دچار بحران شده بود.
وی با بیان اینکه بسیج واگذاری رسمی گرده های جهادی است انقلاب برای رای مردم و جوانان مومن انقلابی و پای کار است که همچون شهید حججی ها شبیه آهن سخت و محکم پای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
این مسوول عنوان کرد: بسیج سازندگی تکیه گاه گروه های جهادی هستند، گروه های جهادگر به صورت خودجوش، فعال و دارای استقلال کامل وارد میدان کار می شوند و حرکت جهادی را از همه طیف و اقشار مدیریت می کنند.
زهرایی به لزوم مراقبت از آرمان ها و اهداف سازمان بسیج سازندگی در مسیر حرکتی و بصیرتی خود اشاره و تاکید کرد: گسترش گروه های جهادی با تفکر گفتمان جهادی و همکاری متعامل حائز اهمیت است.
این مسوول با طرح این پرسش ۹۰ درصد جوانان کشور از خدمت گزاری محروم باشند، افزود: اقشار جامعه باید با گروه های جهادی ارتباط داشته باشند و شرایط مساعدت از سوی نهادهای ذی ربط فراهم شود.
زهرایی کمک به دولت در محرومیت زدایی اشاره و تاکید کرد: تشکیل کارگروه بسیج سازندگی به ریاست استانداری ها در راستای اجرای وظایف است و گروه ها جهادی با نهضت روشنگری مطالبه گری و خدمت رسانی اقدام کنند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه برخی نهادها اکنون گروه های جهادی را حمایت می کنند، خاطرنشان کرد: نهادهای آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، کمیته امداد امام، بنیاد مستضعفان و… از جمله آن است، از طرفی متصدی گروه های جهادی و خواستگاه آن خود گروه های جهادگر به صورت اتش به اختیاری است.
این مسوول به منویات مقام معظم رهبر مبنی بر بر گفتمان عمومی انقلاب اسلامی و نشان دادن موفقیت جهادها تاکید دارند، افزود: اقدامات جهادگران زیبا و عالی است، اما باید خدمات خود را به صورت هنرمندانه به اطلاع جامعه برسانید.
زهرایی با بیان اینکه قرار بسیج سازندگی در مرکز صداوسیما تشکیل شده است، تاکید کرد: روابط شبکه های اطلاع رسانی و تربیت فعالان فضای مجازی در حوزه های جهادی در دستور کار است و اعتباراتی به استان ها داده ایم، لذا اگر در کرمانشاه این ظرفیت وجود داشته باشد آن را اجرایی می کنیم.
وی با یادآوری اینکه سند نوسازی حرکت های جهادی تروین شده است، گفت: امروزه از مرحله عملی به نظرخواهی و سنجش رسیده ایم و نقشه راه مبنی بر گام دوم انقلاب در نظر گرفته شده است.
زهرایی به لزوم اجرای طرح تقویت بسیج سازندگی و مدیرت فرهنگی ساختاری آن تاکید کرد و گفت: در اقتصادمقاومتی خواهران ۵۰ درصد فعالیت سازنده دارند و دیگر گروه ها نیز می بایست خود را به مرحله قابل قبول برسانند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی بر تجهیزات امکانات اولیه برای گروه های جهادی اشاره و عنوان کرد: مجمع خیرین به خوبی شکل گرفته است و خدمات مناسبی در قبال همکاری آنان در دستور کار قرار گرفت.
انتهای پیام/ت

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.