پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 6178
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵ |
رئیس سازمان بسیج هنرمندان خبر داد

لزوم تقویت پل ارتباطی و فضای شبکه سازی در سازمان بسیج هنرمندان

لزوم تقویت پل ارتباطی و فضای شبکه سازی در سازمان بسیج هنرمندان/ کانون های برتر معرفی و تجلیل می شوند

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، امیر نصیربیگی در جلسه توانمندسازی کانون های ادبی و هنری سازمان بسیج هنرمندان که با حضور مسوولان استانی به ویژه مدیران کرمانشاه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) برگزاری این همایش و دوره های تخصصی را که در مسیر اهداف انقلابی ایران اسلامی است، در پیش رو قرار داده ایم.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان خاطرنشان کرد: در سفر های متعدد به استان ها شهرستان ها را مورد بررسی قرار داده ایم و سعی کردیم گوش شنوایی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه سازمان بسیج از فقر ارتباطی رنج می برد، تصریح کرد: اگر می خواهیم به اهداف ترسیمی برسیم باید ارتباط تخصصی هدف دار و موثر از سوی متولیان بسیج با دیگر سازمان ها، استان و کشور برقرار کنیم.
نصیربیگی ادامه داد: در پل ارتباطی اصلی دنبال آن هستیم که انجمن های هنری سازمان بسیج هنرمندان فعال تر از پیش به عنوان مقدمه شبکه سازی حرکت کند و در استفاده از ظرفیت های موجود، گام های جدیدی برداشته شود.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان عنوان کرد: در سال جاری قرار است که کانون های کمتر برخوردار را مورد توجه و حمایت قرار دهیم و متعهد بر آن شده ایم تا بیشتر از نظر و تخصص آنان بهره مند بشویم.
نصیربیگی افزود: تلاش داریم در فعالیت کانون های ادبی و هنری سازمان بسیج هنرمندان آزادی عمل، امکانات و اعتبارات نقش پر رنگ تری را داشته باشد، همچنین از اطلاعات و تجارب یکدیگر استفاده لازم را ببرند و رشد داشته باشند.
وی تاکید کرد: این جلسات برای توامندسازی مدیران کانون های سازمان بسیج هنرمندان به صورت تخصصی است و مدیران می بایست با استفاده از نظر کارشناسان و اساتید با دست پر به شهرستان های خود برگردند و موثر واقع شوند.
نصیربیگی با یادآوری اینکه کانون های سازمان بسیج هنرمندان می توانند راهکار و نسخه جدیدی را مطرح کنند، افزود: رویکرد اصلی سازمان در سال جاری کانون محوری است و سازمان های استانی و مرکزی صرفا با هدف نظارت، حمایت و…عملا خود را وارد جریان و وظایف کانون شهرستان ها نمی کنند.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به اینکه از مشکلات باید عبور کنیم و به سمت ایجاد فضای شبکه سازی پیش برویم، تصریح کرد: جبهه سازی هنرمندان انقلاب اسلامی از اهداف اصلی ما در سال جاری است.
وی گفت: مدیران کانون ها اگر مطالبه گری و رسیدگی به مشکلات را در دستور کار قرار ندهد، از سرمایه های موجود استفاده لازم را نمی برند و اگر استان ها کوتاهی کنند باید به عنوان کانون شهرستان ها از آنان مطالبه کنید و حامی هنرمندان باشید.
نصیربیگی خاطرنشان کرد: اقدامات اثرگذاری طی سال های اخیر صورت گرفته، اما باید کانون های سازمان بسیج هنرمندان از فعالیت های دیگر مناطق آگاهی لازم را داشته باشند و توانمندی خود را ارتقا دهند.
این مسوول ادامه داد: مسجد محوری باید بیشتر از پیش در کانون بسیج هنرمندان مورد توجه قرار بگیرد و هسته های ادبی و هنری را شناسایی کنیم، تا آن نیازمندی ها را بتوانند تامین کنند.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان خطاب به مدیران با بیان اینکه اقدامات چشمگیر دیگر کانون ها را رصد کنید و از آنان الگو بگیرید، اظهار داشت: کانون های برتر هر استان را معرفی و مورد تجلیل قرار می دهیم و هر فصل ارزیابی خود را خواهیم داشت، معتقدیم تلاش شما بسیار بالاتر از اقدامات ما است و امیدواریم پرچم هنرمندان بسیجی را با اقتدار به اهتزاز در بیاوریم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.