پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 6172
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ |
در نشست تخصصی مسوولان سازمان بسیج هنرمندان:

انقلاب اسلامی نیازمند انجمن های تخصصی سازمان بسیج هنرمندان است

مسوول بسیج اساتید استان گرگان گفت: انقلاب اسلامی نیازمند توسعه انجمن‌هاست و وجود آن در سازمان بسیج هنرمندان بر شکوه آن می‌افزاید.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان، نشست تخصصی مسوولان سازمان بسیج هنرمندان سراسر کشور با حضور رئیس و مدیران سازمان بسیج هنرمندان کشور طی سه روز در مشهد مقدس برگزاری شد.
غلامرضا منتظری در حاشیه این نشست در خصوص نقش انجمن ها، اظهار داشت: ثمره وجود انجمن‌ها تولید فن، علم و یک محصول هنری و ادبی است به طوری که با شکل گیری انجمن‌ها زمینه رشد استعدادها فراهم می‌شود.
وی مزیت دیگر انجمن‌ها را تبادل تجارب دانست و افزود: تشکل‌های فرهنگی، ادبی و هنری سبب می‌شود جوانان با شور وارد عرصه شوند و اسباب تقویت و خودباوری را فراهم می‌کند و از طرفی سبب انسجام و تقویت مجموعه‌های هنری و ادبی می‌شود.
عضو هیئت علمی دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیان کرد: انقلاب اسلامی نیازمند توسعه انجمن‌ها است و وجود آن در سازمان بسیج هنرمندان بر شکوه آن می‌افزاید.
وی نسبت به کادرسازی در سازمان به عنوان یک ماموریت بزرگ تاکید کرد و گفت: این یک خلا جدی است که خانواده‌ها با وارد کردن فرزندان خود به عرصه هنر و شناسایی استعداد آنان می توانند تا حد زیادی این خلا را جبران کنند.
مسوول سازمان بسیج اساتید استان گرگان گفت: جشنواره های هنری ادبی بهانه‌ای است برای رسیدن به بها، اگر جشنواره ها با هدف صرفا تقدیر و تجلیل باشد کافی نیست، اما اگر رویکرد آموزشی داشته باشد و اسباب دانایی و توانایی را فراهم کند بسیار موثر خواهد بود.
این مسوول اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان برای رسیدن به اهداف خود در ابتدا باید نقشه راه داشته باشد و سپس برای رسیدن به آن پله‌ها را طی کند اما نداشتن نقشه راه یک خلا در کل فرهنگ و هنر کشور است.
منتظری تولیدات با کیفیت را از دیگر فاکتورهای سازمان برای رسیدن به اهداف خود دانست و گفت: تولیدات هنری تاثیرگذار و جذاب، اعتماد اجتماعی در سازمان ایجاد می‌کند و سبب جذب افراد زیادی به سازمان می‌شود.

گفتنی است نشست تخصصی مسوولان سازمان بسیج هنرمندان با محوریت تحقق فرامان و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه هنر و نقش سازمان بسیج هنرمندان کشور در تحقق تمدن نوین اسلامی و شبکه سازی و جبهه سازی هنرمندان بسیجی و همچنین با هدف تربیت هنرمند تراز انقلاب اسلامی از ۱۵ تا ۱۷ مردادماه در مشهد مقدس برگزاری شد.
انتهای پیام/ت

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.