پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 6051
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ |
رئیس اداره ارشاد اسلام آبادغرب:

جشنواره ملی تئاتر مرصاد در سرفصل اعتبارات قرار بگیرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب گفت: جشنواره ملی تئاتر مرصاد می بایست در سرفصل اعتبارات وزارتخانه قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، خسرو تمری در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد که با حضور جمعی از مسوولان و هنرمندان در گلزار شهدای شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز شهدای غرورآفرین مرصاد، اظهار داشت: از ۱۵ استان کشور ۲۵ گروه نمایشی در این جشنواره حضور پیدا کردند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب افزود: میزبان هنرمندان تئاتر هستیم و افتخار داریم به این ۷ در شهر شهیدان مرصاد که خواستگاه جشنواره ملی است.
وی عنوان کرد: پس از بررسی هیات داوران ۱۵ اثر به مرحله نهایی راه یافت و بزرگترین فستیوال زنده نمایشی کشور به خاطر مبارزه با جریان منافقین خواهد بود که حرفه بسیاری برای گفتن دارد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: گستره رسانه ای جشنواره ملی تئاتر را باید توسعه دهیم و کمال قدردانی را از اصحاب رسانه استان داریم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب اظهار داشت: این جشنواره بایست در سر فصل اعتبارات وزراتخانه قرار بگیرد تا ثبات اجرایی این رویداد مهم محقق بشود.

گفتنی است، پس از افتتاحیه یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصار به با حضور ۱۵ استان به میزبانی اسلام آبادغرب از توابع استان کرمانشاه، هنرمندان و جمعی از مسؤولان با اهدای گُل به روح پر فتوح شهدا در گلزاری شهدای این شهرستان ضمن میثاق با آرمان های انقلاب به شهدا ارای احترام کردند، همچنین نمایش زیبای “رد پا” در این مراسم برگزار شد که مورد استقبال ویژه قرار گرفت.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.