پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 5979
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ |
کارشناس واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کرمانشاه:

"پنج شنبه سوری" و "معرکه" به یازدهمین جشنواره ملی مرصاد راه یافت

کارشناس واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمانشاه از راهیابی دو اثر از هنرمندان کرمانشاهی به یازدهمین جشنواره ی ملی تئاتر مرصاد خبر داد.

سعید نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از از راهیابی دو اثر از هنرمندان کرمانشاهی به یازدهمین جشنواره ی ملی تئاتر مرصاد خبر داد.
کارشناس واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: نمایش “پنج شنبه سوری” به نویسندگی و کارگردانی آرش منصوری در بخش صحنه ای و نمایش “معرکه” به نویسندگی سعید نوروزی و کارگردانی مشترک سعید نوروزی و علی حسن نوری در بخش خیابانی به یازدهمین جشنواره ی ملی تئاتر مرصاد راه یافته است.
وی ادامه داد: این آثار از تولیدات تازه ی واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۸ است، که اولین حضور جشنواره ای خود را محک می زنند.
این مسوول بیان کرد: یازدهمین جشنواره ی ملی تئاتر مرصاد از ۱۲ تا ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ با دبیری رسول نادری و به مناسبت گرامیداشت حماسه ی عملیات غرور آفرین مرصاد در شهرستان اسلام آباد غرب و با هنرنمایی ۲۵ گروه نمایشی از سراسر کشور در دو بخش مسابقه ی صحنه ای و مسابقه ی خیابانی برگزار می شود.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.