پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 5911
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ |
فرماندار کرمانشاه:

"حافظ ناظری" از جنس مردم است

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اقدامات خوب و پسندیده "حافظ ناظری" از هنرمند عرصه موسیقی کشور، گفت: این هنرمند از جنس مردم است و‌ اقدامات خدا پسندانه و ارزشمندی در کمک به مناطق محروم استان دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، فضل الله رنجبر، پیش از ظهر امروز به همراه “حافظ ناظری” از چهره برجسته و جهانی موسیقی ایرانی از منطقه محروم جعغر آباد کرمانشاه بازدید به عمل آوردند.
فرماندار کرمانشاه با اشاره به اقدامات خوب و پسندیده این هنرمند عرصه موسیقی در استان گفت: این موسیقی دان از جنس مردم است و‌ یقینا اقدامات خدا پسندانه “حافظ ناظری” طی این چند روز و اهدا هدایا به محرومان استان ارزشمند و‌ در خور توجه است.

رنجبر با یادآوری اقدامات روز گذشته “حافظ ناظری” در مناطق زلزله زده سرپل ذهای و ثلاث باباجانی از این هنرمند تقدیر کرد و گفت: بیش از پانصد خانوار در ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب از هدایای حافظ ناظری به مبلغ بیش ازچند صد میلیون تومان که خود نیز در این دو منطقه زلزله زده حضور داشت بهره مند شدند.

گفتنی است، از زمان وقوع زلزله اخیر در مناطق سرپل ذهاب و ثلاث بابا جانی این چندمین بار است که “حافظ ناظری” هنرمند عرصه موسیقی کشور از نخستین روزهای پس از زلزله تاکنون از این مناطق بازدید کرده و ضمن ابراز همدردی با آنان هدایای مختلف و ارزشمندی به آنان اهدا کرده است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.