پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 545
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ |
دو کلمه حرف حساب:

عیدی و معوقات کارگران روزمزد شهرداری کرمانشاه را پرداخت کنید

جمعی از کارگران شهرداری کرمانشاه از شهردار خواستار پرداخت عیدی و حقوق معوقه چندین ماه خود شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، جمعی از کارکنان شهرداری کرمانشاه که حقوق معوقه چندین ماه آنان با وجود وعده های بسیار مسوولان مربوطه تاکنون محاسبه و پرداخت نشده، از شهردار کرمانشاه خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.
دو کلمه حرف حساب و متن مطالبه کارگران روزمزد شهرداری کرمانشاه به شرح ذیل است:
سعید طلوعی شهردار کرمانشاه، جمعی از کارگران هشت گانه شهرداری از شما به عنوان مسوول و شهردار کرمانشاه درخواست داریم که فکر و تدبیری به حال کارگرهای روزدمزد شهرداری کنید، اکنون زمان زیادی به عید نمانده است، ما که در طول سال با این درآمد محدود شرمسار خانوار خویش هستیم، دیگر نگذارید این دلخوشی های شب عیدی را هم از فرزندانمان گرفته شد.

چندین ماه حقوق معوقه ما مانده است، به خاطر رضای خداوند کاری بکنید تا حقوقمان به موقع پرداخت شود، مگر میزان دریافتی کارگران روزمزد بگیر چقدر می شود، که مجموعا همه آن مبلغ به اندازه میزان مزایای عیدی پرسنل رسمی این دستگاه اجرایی نیز نمی رسد.
شهردار فهیم شهر کرمانشاه، خودتان اوایل زمان تودیع و معارفه در همه رسانه ها و در حضور مردم بیان کردید که کاری می کنید در شهرداری همه یکسان باشند همه مثل هم حقوق بگیرند و در یک روز حقوق همه پرسنل را پرداخت می کنید!

اکنون پس آن وعده ها چه شد؟! بیایید به خاطر رضای خدا هم شده این حقوق معوقی ما کارگران شهرداری به همراه عیدی که عنوان کردید پرداخت کنید، مگر ما کارگرهای روزد مزد مثل بقیه کارکنان شهرداری نیستیم، آن ها عیدی و پاداش خود را می گیرند، اما ما کارگرهای روزدمزد باید چیزی دریافت نکرده و در این ایام مقابل خانواده خویش پاسخگو باشیم.
با تشکر از شما از طرف کارگرهای روزدمزد هشت منطقه شهرداری کرمانشاه
گفتی است، پایگاه خبری شهر روشن استان کرمانشاه، با اجرای طرح دو کلمه حرف حساب شهروندان استان آماده خدمت رسانی است و شهروندان می توانند درخواست و مطالبات محله، منطقه، روستا، شهر و استان خود را در راستای ایجاد پُل ارتباطی بین همشهریان و مسوولان مربوطه و انتقال آن برای پیشرفت استان در میان بگذارند.
انتهای پیام/ت
 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.