پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 536
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ |
13 الی 18 اسفند‌ امسال:

چهارمین نمایشگاه گُل و گیاه در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌ بین‌المللی کرمانشاه گفت: چهارمین نمایشگاه گُل و گیاه باحضور نمایندگانی استان هایی از سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می شود.

حامد وفاپور در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، از برگزاری نمایشگاه گل و گیاه با حضور چند استان از سراسر کشور خبر داد.
مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌ بین‌المللی کرمانشاه با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه گل و گیاه همزمان با صنایع دستی و سوغات استان‌ها برگزار می شود افزود: این نمایشگاه از سیزدهم تا هجدهم اسفندماه جاری در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
این مسوول با اشاره به اینکه نمایشگاه فوق با حضور برترین تولیدکنندگان گونه‌های گل و گیاه طبیعی از استان‌های مختلف در کرمانشاه دایر می شود، بیان کرد: استان هایی از جمله مازندران، همدان، تهران و خوزستان ،مرکزی، فارس، اصفهان، خراسان و کرمانشاه در این نمایشگاه آثار تولیدی خود را عرضه می کنند.
وفاپور با یادآوری اینکه گیاهان متنوعی در چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرمانشاه ارائه می شود، ادامه داد: گیاهان آپارتمانی، گل های تزیئنی، کاکتوس، بونسای، گلآکواریوم، تراریوم و انواع گلدان و ادوات باغبانی در آستانه نوروز در این نمایشگاه برای همشهریان به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی به انواع مواد غذایی و سوغاتی هر استان در این نمایشگاه اشاره و عنوان کرد: محصولاتی همچون عسل خوانسار، باقلوای تبریز، عرقیات  کاشان و معجون شیراز در کنار انواع صنایع دستی از جمله سفال همدان، بدلیجات سنتی، صنایع دستی اصفهان و شیراز و… در این نمایشگاه وجود دارد.
مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌ بین‌المللی کرمانشاه در مورد زمان و مکان برگزاری چهارمین نمایشگاه گل و گیاه همزمان با صنایع دستی و سوغات استان‌ها، اظهار داشت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۳ تا ۱۸ اسفندماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پارک شاهد کرمانشاه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.