پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 5344
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ |
مسؤول کانون اطلاع رسانی آستان قدس رضوی کرمانشاه خبر داد

آماده باش تیم های رسانه ای در دهه کرامت/ ۸ نخبه کرمانشاهی تجلیل می شوند

مسؤول کانون خبر و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه از آماده باش تیم های رسانه ای سراسر استان برای پوشش در دهه کرامت خبر داد و گفت: 8 نخبه کرمانشاهی تجلیل می شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن صابر طاهری کولانی در نشست خبری به مناسبت تشریح برنامه های دهه کرامت که عصر امروز در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مراسمات دهه کرامت نیاز به پوشش مناسب خبری دارد که امیدواریم به خوبی از عهده آن بر بیاییم.
مسؤول کانون خبر و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی و ورزشی به ویژه به مناسبت دهه کرامت در سطح استان نیاز به پوشش خبری دارد و اکثر شهرستان ها نیز به اطلاع رسانی کامل دارد.
این مسؤول با اشاره به تدارک تیم رسانه ای با همت و همکاری سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه برای پوشش اخبار جشن های بین المللی زیرسایه خورشید، یادآور شد: تیم رسانه ای در شهرستان ها در حال آماده باش و خدمت برای اطلاع رسانی این رویداد بزرگ هستند و حاصل آن در شبکه های مجازی اطلاع رسانی می شود، همچنین سایر خبرنگاران در صورت تمایل طی این ۱۰ روز می توانند همراهی کنند.
مسؤول کانون خبر و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه اظهار داشت: هشت مراسم تجیل از نخبگان فرهنگی، پزشکی، اقتصادی، چهره های قرآنی، هیات های مذهبی و… به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.