پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 5210
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵ |
استاندار کرمانشاه خبر داد

لزوم برخورد قاطع دستگاه قضایی با مقصران مسکن مهر اسلام‌آبادغرب و سرپل‌ذهاب

استاندار کرمانشاه از لزوم برخورد قاطع دستگاه قضایی با مقصران مسکن مهرهای اسلام‌آباد و سرپل‌ذهاب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جلسه نشست شورای مسکن استان، اظهار داشت: مردم برای ساخت مسکن مهرهای اسلام آبادغرب، دارایی خود را فروختند.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه روا نیست افرادی به اعتماد این قشر ضعیف و محروم جامعه خیانت کنند، گفت: مسکن مهرهای اسلام آباد با وجود فاصله ۱۰۰ کیلومتری از کانون زلزله، تخریب شده‌اند و این نشان از یک قصور بزرگ دارد.
بازوند با بیان اینکه هیچگونه توجیحی برای این قصور در مسئله مسکن مهر وجود ندارد و از دادستان تقاضا دارم همانند مقصران بیمارستان اسلام، احکام مقصران مسکن مهرهای سرپل ذهاب و اسلام آباد را هم هرچه زودتر صادر کنند‌، گفت: با افرادی که به اعتماد این قشر ضعیف و محروم خیانت کرده اند، برخورد جدی کنید.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی باید برنامه زمانبندی شده خود را در زمینه تحویل واحدهای بازسازی شده مسکن مهرهای اسلام آباد به زلزله زدگان تا پاییز امسال ارائه دهد.
وی ادامه داد: برای تسریع در روند این پروژه، پیگیری های بسیاری صورت گرفته است و امیدواریم هرچه زودتر مردم به خانه های خود بازگردند.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.