پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 5206
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ |
دبیرجشن های بین المللی زیر سایه خورشید در کرمانشاه مطرح کرد

لزوم استفاده از ظرفیت معنوی خدام و پرچم رضوی در کرمانشاه

دبیرجشن های بین المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه از لزوم استفاده از ظرفیت های معنوی خادمان و پرچم آستان قدس رضوی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، رضا فرخشاهی امروز در شورای اداری اسلام آبادغرب به مناسبت تببین برنامه های دهه کرامت در استان، اظهار داشت: جشن های بین المللی زیرسایه خورشید بیش از ۱۳ سال است که در ایران و کشور های اسلامی در حال برگزاری است و این جشن ها ارتباط همه مردم را با آستان رضوی برقرار می کنند.
دبیرجشن های بین المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه افزود: استان از ۱۵ الی ۲۳ تیر میزبان کاروان جشن های بین المللی زیر سایه خورشید است، که امیدواریم این کاروان عظیم معنوی و رویداد بین المللی برای شهرستان اسلام آبادغرب سبب خیر و برکت شود.
وی با تاکید براینکه مدیران استان باید بتوانند از ظرفیت های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی رویداد دهه کرامت استفاده کنند، گفت: برنامه های متنوعی در این روز برای استفاده بیشتر عموم از ظرفیت ورود کاروان خادمان حضرت رضا(ع) با هماهنگی فرماندار و دیگر دستگاه ها تدارک دیده شده است.
دبیرجشن های بین المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه از جمله برنامه های دهه کرامت را استقبال مردم و مسوولان از کاروان خدام و پرچم رضوی در استان دانست و اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، پرچم گردانی و زیارت از راه دور برای کسانی که توفیق زیارت نداشته اند، ایجاد خواهد شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.