پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 5195
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ |
دبیرکانون سلامت آستان قدس رضوی کرمانشاه خبر داد

برپایی نمایشگاه "دهه کرامت" و اردوهای جهادی سلامت در کرمانشاه

دبیرکانون سلامت آستان قدس رضوی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه "دهه کرامت" و اردوهای جهادی سلامت در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، محسن منتظر صبح امروز در جلسه کارگروه کانون سلامت که در دفتر آستان قدس رضوی استان برگزار شد، اظهار داشت: طی دهه کرامت برنامه های کانون سلامت سال جاری همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می شود، همچنین برپایی نمایشگاهی با عنوان دهه کرامت در پارک شرقی از طریق نمایندگی آستان قدس استان به مدت ۱۰ روز با غرفه های خدمات درمانی به هموطنان شهر کرمانشاه از جمله ویزیت رایگان، فشار خون بانوان و آقایان از طریق پزشک مرتبط ارائه خواهد شد.
دبیرکانون سلامت آستان قدس رضوی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دو اردوی جهادی در مناطق اهل تسنن در منطقه اورمانات با پوشش پنج پزشک و ۱۵ نفر از کارکنان کانون خدمات درمانی با دارو و امکانات درمانی ارائه می شود.
این مسوول با اشاره به اینکه تاریخ اردوها بعدا مشخص خواهد شد، ادامه داد: یکی از اردوهای کانون سلامت در مناطق سرفیروزآباد به مدت یک روز از صبح تا ظهر خدمات رسانی می کنند، برنامه تجلیل از پزشکان و نخبگان سلامت در استان طی دو مرحله با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار می شود و از خادمیاران سلامت قدردانی خواهد شد.
وی با بیان اینکه از دیگر برنامه های دهه کرامت، برپایی خیمه سلامت امام رضا(ع) است، افزود: روز ۲۱ تیر سال جاری همراه با راهپیمایی ورزش و نشاط در میدان طاقبستان از ۸ صبح تا ۱۱ ظهر در این مسیر خدمات پزشکی خواهیم داشت و در خیمه سلامت ویزیت رایگان انجام می شود.
منتظر به دعوت از پزشکان سطح استان برای پیوستن آنان به خادمیاران سلامت رضوی به صورت افتخاری اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ پزشک آقا و پنج پزشک خانم به عنوان خادمیار سلامت هستند، همچنین ۳۵ پیراپزشک آقا و ۱۰ پیراپزشک خانم در مطاب ها خدمات رسانی می کنند.
دبیر کانون سلامت آستان قدس رضوی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش بینی حضور خدام با پرچم های متبرک آستان قدس رضوی در سه مرکز درمانی استان را داریم تا از بیماران عیادت کنند و طی سال های قبل تعدادی از آنان به واسطه این پرچم متبرک شفا گرفتند و به حضرت شمس الشموس(ع) ارادت یافتند.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.