پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 5175
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ |
رئیس دادگستری اسلام آباد غرب:

پشیمانی نتیجه بی توجهی به فرمایشات رهبری است!

رئیس دادگستری اسلام آبادغرب گفت: وضعیت کنونی کشور حاصل بی تدبیری و عدم دشمن شناسی آن هایی است که به تصور خود می خواستند سایه جنگ و تحریم را از سر مردم بردارند، اما روش درستی انتخاب نکردند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، صادق عزیزی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته در اسلام آبادغرب با گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هفت تیر، اظهار داشت: اکنون مملکت در پیچ تاریخی عزت و اقتدار قرار دارد و با همراهی مردم شریف و عزتمند ایران و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) قطعا در حال گذر از این وضعیت است.
رئیس دادگستری اسلام آباد غرب ادامه داد: وضعیت کنونی کشور حاصل بی تدبیری و عدم دشمن شناسی آقایانی است که به تصور خود می خواستند سایه جنگ و تحریم را از سر مردم بردارند، اما روش درستی را انتخاب نکردند.

وی خاطرنشان کرد: متن شروط ۹ گانه ۲۹ مهر سال ۹۴ مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در خصوص توافق برجام به صراحت بیان کرده است که آمریکا در برابر ایران رویکردی جز خصومت پیش نگرفته و در آینده هم جز این روش بعید است، که این چنین شد.
عزیزی بیان کرد: برخی افراد غرب زده هیچ گونه توجهی به فرمایشات رهبر(معظم له) ندارند و تصور می کنند دولت و دیپلماسی آن ها آنچنان خارق العاده است که در خصوص آمریکا خلق عادت می شود و آمریکا را مطیع خود می کند، اما غافل از اینکه هروقت در مسیر انقلاب اسلامی از آرمان های انقلاب و ارشادهای رهبری سرپیچی صورت گیرد نتیجه ای جز پشیمانی به بار نخواهد آمد.
بی مهری مشکلات مسکن برطرف شود
رئیس دادگستری سلام آباد غرب با اشاره به مشکلات مسکن مهر این شهرستان، عنوان کرد: مسکن مهر اسلام آبادغرب سال ها است که مورد بی مهری قرار گرفته است و انتظاری که از فرماندار جدید داریم این است که این موضوع را خاتمه دهند.
انتهای پیام/ت/س

نویسنده : نگین سارایی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.