پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 5136
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۲۷ |
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه خبر داد

انتشار شماره تماس بازرسان وام ازدواج در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اعلام شماره تماس بازرسان بانک‌های استان، از جوانان خواست که سخت‌گیری بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج را به این شماره‌ها گزارش کنند تا پیگیری شود.
به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، محمدحسین صادقی در نشست مشترک دادستان عمومی و انقلاب استان با رئیس شورای هماهنگی بانک‌های کرمانشاه مذاکراتی درخصوص شرایط سختی که برخی از بانک‌ها برای پرداخت وام ازدواج به جوانان تحمیل می‌کنند، عنوان کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه تصریح کرد: مطابق دستور‌العمل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران وام ازدواج با وجود یک ضامن برای هر وام صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا هیچ بانکی حق تعیین ضوابط غیرقانونی برای پرداخت وام ازدواج را ندارد و در صورت مشاهد در راستای صیانت از حقوق عمومی برخورد قانونی و جدی خواهد شد.

مدعی‌العموم عنوان کرد: همچنین در این جلسه تاکید شد جوانان در صورت مشاهده موارد تخلف، ابتدا آن را به رئیس گروه اداره نظارت استانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان مسؤول رسیدگی به شکایات بانک‌ها (مستقر در بانک مرکزی روبروی مسجد جامع) یا بازرس ویژه هر بانک (لیست پیوستی) و سپس به صحفه اینستاگرام دادسرا به آدرس dadsara_kermanshah@ گزارش کنند.


انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.