پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 5025
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ |
طی اطلاعیه شرکت آبفا کرمانشاه:

برخی محلات کرمانشاه ۲۴ ساعت آتی افت فشار آب دارند

شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی اطلاعیه ای از افت فشار آب طی 24 ساعت آینده در برخی محلات شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی اطلاعیه ای از افت فشار آب در برخی محلات شهر کرمانشاه خبر داد.
براساس این گزارش در اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان کرمانشاه می رساند به دلیل کاهش دبی منابع تامین آب کرمانشاه شامل چشمه ی طاقبستان، دریاچه سراب قنبر و قنات روزان و همچنین از مدار خارج شدن خط انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه، به دلیل تعمیرات دوره ای توسط شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه و نیز افزایش چشمگیر دما و مصرف بیش از حد آب، در برخی محلات شهر از جمله محله های خیام ، بهار ، میدان مرکزی، گذرنامه و سی‌متری در شهر کرمانشاه، شهروندان با افت در ساعاتی از شبانه روز مواجه خواهند شد.
اطلاعیه ادامه می دهد: با پیگیری های به عمل آمده از طرف شرکت آبفای استان کرمانشاه، مقرر شده ظرف ۲۴ ساعت آینده خط انتقال آب سدگاوشان وارد مدار بهره برداری شود، که با این اقدام مشکل افت فشار محلات مذکور تا حدود زیادی بر طرف می شود.
طبق اطلاعیه آبفا کرمانشاه، از شهروندان درخواست میوشود ضمن رعایت مولفه های اصلاح‌الگوی‌ مصرف‌آب، شرکت آبفای استان را جهت عبور از روزهای مصرف پیک بار یاری کنند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.