پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 4992
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ |

حمایت امام جمعه پاوه از طرح مبارزه با بی حجابی توسط پلیس

امام جمعه پاوه با حمایت از اجرای طرح مقابله با بی حجابی توسط نیروی انتظامی استان کرمانشاه، گفت: این اقدام و حساسیت پلیس در مقابله با این پدیده قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن، ماموستا ملا “قادر قادری” در دیدار با فرمانده و مسئولان انتظامی شهرستان پاوه با اشاره به اینکه حجاب دستور صریح قرآن است، اظهار داشت: بی حجابی در جامعه باعث افزایش طلاق، انحطاط اخلاقی و نا امنی فردی و جمعی شده و لازم است با ایجاد بستر مناسب برای فرهنگ سازی، انتخاب الگوهای موثر و برتر و تقویت ایمان و اراده از رواج بی بند و باری در جامعه جلوگیری کرد.
وی با بیان اینکه یکی از علل ایجاد بدحجابی در جامعه می تواند بی توجهی خانواده ها نسبت به پوشش فرزندان خود باشد، افزود: اگر در جامعه مردان نسبت به حجاب و عفاف حساسیت نشان دهند و زنان نیز با پوشش مناسب و به دور از برخی گرایش های لذت جویانه به این موضوع نگاه کنند به یقین ارتباط بین زنان و مردان توام با احترام خواهد بود و با این کار زمینه بسیاری از تمایلات نفسانی از بین خواهد رفت.
ماموستا قادری ادامه داد: به نیروهای خدوم پلیس توصیه می کنم ابتدا به کسانی که حجاب اسلامی را رعایت نمی کنند آن ها را با رعایت ادب مورد ارشاد قرار دهند و سپس کسانی که قانون ستیزی و هنجار ستیزی را پیشه کرده اند برخورد شود.
امام جمعه پاوه در پایان اظهار داشت: همینکه نیروی انتظامی قرار است با کسانی که کشف حجاب می کنند برخورد کند بیانگر اهتمام جدی آن ها با این پدیده ناپسند است و این کار مورد تائید همه مسئولان قرار دارد و خود من نیز از این اقدام حمایت می کنم.
در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان پاوه نیز با اشاره به جایگاه خوبی که روحانیون میان مردم دارند، تصریح کرد: انتظار می رود این افراد با راهنمایی ها و مشورت های کارساز خود پلیس را در اجرا و تحقق برنامه هایش یاری کنند.
سرهنگ ” حیدر حق جویان” تصریح کرد: شهرستان پاوه به دلیل آب و هوای خوب و مناظر دیدنی و مهمان پذیر بودن از فرهنگ های مختلفی وارد آن می شوند، اما پلیس همیشه پای کار بوده و در بحث بستر سازی فرهنگ حجاب و عفاف عملکرد مطلوبی دارد و خدمات خوبی ارائه می کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.