پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 4984
  پرینتخانه » اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ |
پیام تبریک فرمانده انتظامی کرمانشاه به مناسبت هفته قوه قضائیه:

خدمتگذاری و عدالت طلبی مهمترین ویژگی های دستگاه قضائی است

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به عدل آفرینان دادگستر این قوه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، در پیام سردار “علی اکبر جاویدان” آمده است: روزهای نخستین فصل تابستان یادآور خاطرات بزرگ مردی از نسل مجاهدان نستوهی است که ایمان و عمل را در هم آمیخت و شهد شیرین عدالت را در کام ها جاری ساخت.
شهید دکتر آیت الله بهشتی از جمله مبارزان صف اول انقلاب و از یاران و همراهان همیشگی امام راحل (ره) بود که عدالت را به معنای واقعی کلمه در دستگاه قضائی کشور ساری و جاری ساخت تا آن هایی که مورد ظلم واقع شده بودند در محکمه عدالت محور وی به حق خود برسند.
تواضع، حق پذیری، نظم و انضباط، بردباری، خدمتگذاری و عدالت طلبی از بارزترین خصایص شهید والامقام دکتر بهشتی بود که آن ها را نیز به کل دستگاه قضائی کشور سرایت داد، ویژگی هایی که پس از گذشت سال ها از شهادتش هنور در وجود مسئولان، قضات و کارکنان شریف این دستگاه وجود دارد.
قوه قضائیه به فرموده رهبر معظم انقلاب باید مظهر عدالت و ملجاء مورد اطمنیان و پناهگاه آرامش بخش مردم باشد که به حمد خداوند سبحان اینگونه نیز هست و کارکنان متعهد، مومن و مخلص این قوه، مجاهدانه برای احقاق حقوق مردم تلاش می کنند.
امروز تعامل، همکاری و هماهنگی میان دستگاه قضائی و نیروی انتظامی به عنوان دو بال امنیت آفرین کشور در بهترین حالت خود قرار دارد و همین موضوع باعث شده تا مجرمان از کمترین امنیت در جامعه برخوردار نباشند و برخوردهای قاطعانه صورت گرفته آن ها را به این واقعیت رسانده که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود خواهند رسید.
در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: بنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش، فرا رسیدن هفته قضائیه را به عدل آفرینان دادگستر تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیق همه خدمتگذاران به نظام و انقلاب اسلامی را در این دستگاه از خداوند متعال خواهان و خواستارم.
سرتیپ دوم ستاد “علی اکبر جاویدان” فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.