پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 4925
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ |
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه:

۱۸۶ هزار دانش آموز کرمانشاهی به عنوان همیار با پلیس همکاری می کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاع گفت: بیش از 186 هزار دانش آموز کرمانشاهی به عنوان همیار با پلیس همکاری دارند و در طرح تابستان به ایفای نقش می پردازند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبری شهر روشن، فضل الله شیری امروز در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: با آموزش های ارائه شده به دانش آموزن در سال تحصیلی که تازه خاتمه یافته، این افراد آمادگی لازم را برای همکاری با پلیس پیدا کردند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: در طول سال تحصیلی ۹۷-۹۸ بیش از ۸۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی توسط کارشناسان پلیس راهور آموزش های لازم را فرا گرفتند.
این مسؤول تصریح کرد: این تعداد دانش آموز به همراه ۱۰۶ هزار دانش آموز دیگری که در سال های تحصیلی گذشته تحت آموزش قرار گرفته بودند آماده همکاری با پلیس در طرح تابستانه هستند.
شیری یادآوری کرد: حوزه فعالیت همیاران پلیس، داخل خودرو خانواده بوده که در صورت مشاهده تخلفات رانندگی اعضای خانواده مانند سرعت و سبقت های غیرمجاز و رفتارهای خطرآفرین به ان ها تذکر لازم را ارائه می کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح همیار پلیس از سال ۱۳۸۵ در کرمانشاه اجرایی شده است، گفت: این طرح با هدف کاهش تخلفات رانندگی به مرحله اجرا درآمده و نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.
انتهای پیام/ت
 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.