پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 4916
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ |
امروز:

کارگران شهرداری کرمانشاه مقابل صداوسیما تجمع اعتراضی کردند

کارگران شهرداری کرمانشاه مقابل ساختمان صدا و سیما در اعتراض به عدم پرداخت چند ماهه حقوق معوقه تجمع اعتراضی انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، صبح امروز تجمع کارگران شهرداری کرمانشاه مقابل ساختمان صدا و سیما در اعتراض به عدم پرداخت چند ماهه حقوق معوقه خود در حالی انجام گرفت، که شهردار جدید پس از انتصاب وعده هایی مبنی بر برطرف کردن این مشکل در سال های اخیر عنوان کرده بود.
براساس این گزارش، طی چندسال گذشته و روی کار آمدن شهردارهای متعدد بر منصب شهرداری کرمانشاه، تاکنون اعتراض و اعتصاب های بی شماری نسبت به عدم رعایت حقوق کارگران شهرداری مشاهده شده و در این رسانه نیز چندین بار مطالبات کارگران در قالب طرح “دو کلمه حرف حساب” اطلاع رسانی شده است.
رسیدگی به مطالبات و رفع اندکی از مشکلات این قشر زحمتکش و بی ادعای استان کرمانشاه، تنها چند روزی تسکین بخش بود و تاکنون مشکلات کارگران به قوت خویش باقی مانده است.
یکی از کارگران شهرداری کرمانشاه چند روز پیش با مراجعه به خبرنگار شهرروشن درخواست بازتاب مطالبات این قشر زحمتکش را داشت و در یادداشتی عنوان کرده بود که چند ماه است معوقه را دریافت نکرده و از شهردار تقاضای رسیدگی و پرداخت حقوق کارگران را دارد.
آ.ر امروز در گفت و گو امروز با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه اظهار داشت: صبح امروز تجمع گسترده ای در اعتراض به عملکرد طلوعی شهردار کرمانشاه و دیگر عوامل شهرداری مقابل مرکز صداوسیمای استان صورت پذیرفت.
این کارگر شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهردار کرمانشاه به ویژه منطقه هفت به فکر کارگرهای روزمزدبگیر منطقه نیست، مگر خانواده های ما حق زندگی و بهره مندی از امکانات را ندارند؟ چرا این چندماه بیمه ما را نمی ریزید حساب آن پیمانکاری که سال قبل به کار گرفتید؟، این هم از پیمانکار جدیدی که گرفته اید، چرا اینقدر بی تفاوت هستید نسبت به این قشر زحمتکش شهرداری مناطق هشت گانه، مگر خودتان از این همه گرانی ها بی اطلاع هستید و خبری از هزینه های سرسام آور دارو و درمان ها را ندارید؟
این چه نوع خدمتی است که انجام می دهید؟ اگر شما یا معاون ها با پیمانکاران مشکلی دارید و نمی توانید کاری کنید، پس دیگر هیچ امیدی به وعده هایتان نمی توان داشت، ما از کدام مدیری داد خویش را بگیریم؟ به خاطر رضای خدا به فکر کارگران روزمزدبگیر شهرداری هم باشید.

گفتنی است، کارگران شهرداری مناطق هشت گانه کرمانشاه امروز مقابل مرکز صداوسیمای استان در مورد عدم پرداخت معوقات خود تجمع اعتراض آمیز انجام دادند و خواستار پرداخت حقوق چندماه از سوی شهرداری شدند.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.