پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 4858
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, ورزشی تاریخ انتشار : ۰۱ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۲۰ |
رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کرمانشاه:

همایش باستانی‌کاران و روز پهلوانی در کرمانشاه برگزار شد

رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم بزرگداشت روز پهلوانی و گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در استان خبر داد.

سالار احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از برگزاری همایش باستانی‌کاران و روز پهلوانی به صورت همزمان در چند استان کرمانشاه خبر داد.
رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان کرمانشاه با بیان اینکه از همه هیأت‌های شهرستانی هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان خواسته شده برنامه‌های گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر را در روز پنج‌شنبه و جمعه برگزار کنند، گفت: همایش بزرگ باستانی‌کاران استان با هدف معرفی این رشته و زنده نگهداشتن آئین‌های پهلوانی در رشته باستانی در زورخانه غیرمسقف شهدای عملیات ۷ نصر پارک کوهستان شهر کرمانشاه برگزار شده است.
وی با بیان برنامه فوق با مشارکت خوب پیشکسوتان و قهرمانان رشته باستانی استان کرمانشاه برگزار شد، افزود: حضور مردم کرمانشاه در کنار مسؤولان استان و شهر کرمانشاه چشم گیر بود و در عصر روز پنج‌شنبه در زورخانه غیرمسقف پارک کوهستان کرمانشاه این مراسم با استقبال گسترده ای همراه شد.
احمدزاده با بیان اینکه در سال‌های گذشته ورزشکاران استان در شهر کرمانشاه جمع شده و یک همایش متمرکز را برگزار می‌کردند، خاطرنشان کرد: تغییر رویکرد اجرای این برنامه در سال‌جاری سبب با توجه به سختی و بُعد مسافت از هیأت‌های شهرستانی بخواهیم به صورت همزمان در سراسر استان این همایش را اجرایی کنند.
این مسؤول به روند برگزاری این برنامه در سال‌های اخیر با هدف تنوع‌بخشی و ترویج ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی این مسابقات اشاره و تصریح کرد: با امکان متفاوتی همچون مجموعه ورزشی آزادی، مجموع ورزشی شهید بهشتی در استان این میابقات برگزار شد، همچنین این برنامه در سال‌جاری در مجموعه زورخانه غیرمسقف شهدای ۷ نصر پارک کوهستان در دستور کار قرار گرفت.
وی به برنامه‌های جانبی همایش زورخانه ای در استان کرمانشاه، اظهار داشت: در این همایش از پیشکوستان ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان کرمانشاه همچنین از خانواده زنده یاد «غلام‌علی چهری» تجلیل به عمل آمد و از ۱۵ مربی آمادگی جسمانی حوزه ورزش‌های پارکی نیز قدردانی شد.
رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان کرمانشاه موفقیت‌های این هیأت در طول ۲ سال اخیر را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه در طول ۲ سال اخیر ۱۵۰ مدال رنگارنگ در مسابقات مختلف توسط هیأت ورزش‌های زورخانه و باستانی استان کرمانشاه کسب شده است، افزود: جایگاه هیأت استان کرمانشاه از رتبه ۲۰ به جمع ۶ تیم برتر کشور ارتقا یافته است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.