پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 461
  پرینتخانه » اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, ورزشی تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ |
در تاریخ ورزش کرمانشاه رخ داد

پیروزی های چشمگیر تیم ابزارسازان درمانگر کرمانشاه در لیگ دسته یک بسکتبال کشور/ زمان برای تحقق آرزوی ۴۰ ساله بسکتبال کرمانشاه تلاش می کند

تیم بسکتبال ابزار سازان درمانگر کرمانشاه به سر مربیگری زمان حسینی مربی با تجربه و ارزنده استان تا به حال پیروزی های چشمگیری در لیگ دسته یک بسکتبال کشور کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی شهر روشن از کرمانشاه، تیم بسکتبال ابزار سازان درمانگر کرمانشاه به سر مربیگری زمان حسینی مربی با تجربه و ارزنده تا به حال پیروزی های چشمگیری در لیگ دسته یک بسکتبال کشور کسب کرده است.

براساس این گزارش، در بازی اول مرحله پلی آف لیگ دسته یک بسکتبال کشور که هفته گذشته به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، تیم ابزار سازان درمانگر کرمانشاه با اقتدار تیم قدر کچین آمل را با نتیجه ۸۵ بر ۷۵ شکست داد، همچنین بازی دوم پلی آف روز پنج شنبه ۹ اسفند ماه به میزبانی آمل برگزار خواهد شد.
زمان حسینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: به منظور تطبیق بازیکنان با شرایط آب و هوایی شمال کشور، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری اردو، با ۴ جلسه تمرینات هوازی و تاکتیکی به صورت فشرده در دو نوبت صبح و عصر در شهر گرگان و چهارشنبه عصر تمرین در سالن کاله امل را خواهیم داشت.
سرمربی تیم بستکتبال ابزارسازان درمانگر کرمانشاه در خصوص آمادگی این تیم گفت: الحمدلله پس از پیروزی شیرین در مرحله اول پلی آف، بازیکنان از لحاظ روحیه روانی و جسمانی بالایی برخوردار هستند، ریکاوری در جلسات درون تیمی داریم که امیدوارم با دست پر به کرمانشاه برگردیم.

این مسوول بیان کرد: علیرضا سالکی مدیر عامل باشگاه ابزارسازان درمانگر کرمانشاه با تمامی برنامه ریزی کادر فنی موافقت و پشتیبانی کرده است، لذا با همه توان تیم را حمایت می کند.
وی افزود: به لطف پروردگار و دعای خیر مردم ورزش دوست کرمانشاه، بعد از پیروزی تیم بسکتبال ابزارسازان درمانگر کرمانشاه مقابل تیم کوچین آمل و صعود به سوپر لیگ بسکتبال کشور، آنالیز دقیق تیم صورت خواهد گرفت.
حسینی ادامه داد: امیدواریم پس از ۴۰ سال جامعه بسکتبال کرمانشاه به آرزوی تیم داری در سوپر لیگ را برسانیم، بنده عضوء کوچکی از این تیم هستم که نهایت تلاشم را برای رسیدن به این امر خطیر انجام می دهم.
سرمربی تیم بستکتبال ابزارسازان درمانگر کرمانشاه تاکید کرد: ایستگاه آخر جواز ورود به سوپر لیگ بسکتبال کشور است، از مجموعه مدیریت شرکت ابزار سازان درمانگر کرمانشاه، کادر فنی و بازیکنان نهایت تشکر و قدردانی را دارم.
انتهای پیام/ت/ح

نویسنده : دبیر سرویس ورزشی: مهدی حشمتی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.