پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 4421
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ |
نماینده مردم سرپل ذهاب خبر داد

لزوم تامین و مدیریت کاشت محصولات کشاورزی در کرمانشاه

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی از لزوم تامین و مدیریت کاشت محصولات کشاورزی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، فرهاد تجری صبح امروز در دومین جشنواره ملی روز مزرعه که در ایستگاه تحقیقاتی اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار داشت: قبلا نگاه سنتی به حوزه جهاد کشاورزی بود، اما امروز با استفاده از کارشناسان بخش کشاورزی اقدامات موثری در این حوزه صورت گرفته است.
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم امروزه به اهمیت بخش تحقیقات کشاورزی رسیده اند، افزود: در بخش کشاورزی ضرورت انجام پژوهش ها غیرقابل انکار بوده و به مراتب از گذشته بیشتر شده است.
وی عنوان کرد: با همت مسؤولان پیشین این مرکز تحقیقاتی در شهرستان اسلام آبادغرب به عنوان مرکز تحقیقاتی فعالیت دارد و می تواند تحول عظیمی در بخش کشاورزی به همراه داشته باشد.
این مسؤول تصریح کرد: کرمانشاه در زمان جنگ و دفاع مقدس مورد صدمات بسیاری به ویژه در بخش کشاورزی قرار گرفت و اکنون می طلبد که به ظرفیت های آن توجه بیشتری شود.
تجری با اشاره به اینکه در شهرستان های استان کرمانشاه مدیریت کاشت محصولات به خوبی انجام نمی شود و گاها با کمبود کاشت برخی محصولات ضروری مواجه می شویم، گفت: دلیل آن عدم تعادل قیمت ها و تضرر در بخش واردات و صادرات است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.