پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 4419
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ |
معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه مطرح کرد

کرمانشاه پیشرو در جذب اعتبارات روستایی/ توسعه گلخانه ای و دامپروری مغفول است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه از عدم توسعه کرمانشاه در حوزه گلخانه ای و دامپروری خبر داد و گفت: در حوزه کشاورزی پیشرفت های موثری تحقق یافته است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، هدایت حاتمی صبح امروز در دومین جشنواره ملی روز مزرعه که در ایستگاه تحقیقاتی اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت و خدمات کرمانشاه در بخش کشاورزی جدی است، اما در مورد توسعه گلخانه ها و دامپروری برگشتی رو به عقب دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه در استان عمدتا کشت دیم انجام می شود، خاطرنشان: در بخش آبی کردن اراضی می توان گفت که درصد فعالیت نصف متوسط کشور است، لذا تلاش می کنیم با فعال کردن سامانه گرمسیری این کمبودها را جبران کنیم.
این مسؤول یادآور شد: استان کرمانشاه پیشرو در جذب اعتبارات روستایی است و امیدواریم که سهم بخش کشاورزی از نظر کیفی نیز ارتقا پیدا کند، چرا که کشاورزان آسیب پذیر هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه روز گذشته از بازارچه شوشمی بازدید به عمل آمد، اظهار داشت: در مورد بخش کشاورزی ما با وجود همه مشکلات بسیار و به دلیل عدم اقدامات نرم افزاری، تبلیغی و بسته بندی دارای نقص های فراوانی است که می بایست برطرف شود.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.