پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 4426
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه:

رفع مشکلات مردم اولویت کار پلیس کرمانشاه است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: رفع مشکلات مردم و ایجاد امنیت پایدار برای آن ها همواره در اولویت کار پلیس است و این مهم با جدیت دنبال می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، منوچهر امان اللهی امروز در دیدار هفتگی با مردم استان، اظهار داشت: پلیس کرمانشاه این افتخار را داشته که ضمن برقراری بیشترین تعامل با اقشار و گروه های مختلف مردمی، در راستای مهمترین مطالبه آن ها که برقراری نظم و امنیت است تلاش کند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه هایی که همه ساله پلیس کرمانشاه دنبال می کند ارتقاء امنیت شهروندان است که خوشبختانه این موضوع با رضایتمندی مردم همراه بوده است.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه مردم کرمانشاه لایق بهترین خدمات هستند، افزود: بدون شک خدمت به این مردم عزیز لیاقت زیادی می خواهد که خوشبختانه نصیب کارکنان پلیس شده است.
وی خاطرنشان کرد: جلب رضایت مردم و آسودگی خاطر آن ها موضوعی است که خستگی را از تن کارکنان پلیس بیرون کرده و به آن ها انگیزه ای مضاعف می دهد.
امان اللهی گفت: تلاش برای ایجاد جامعه ای امن و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از جمله مطالباتی است که مردم از پلیس دارند و همین موضوع همکاران ما را برآن داشته تا نهایت توان و تلاش خود را در راستای تحقق این مهم به کار گیرند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین به مردم اطمینان خاطر داد که ماموران پلیس حفاظت از امنیت آن ها را مقدم بر هر کاری دانسته و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی کنند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.