پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 4364
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ |
امروز:

حواشی پرونده "میترا استاد" به استانداری کرمانشاه رسید/ موج تکذیب ارتباط و انتصابات!

حواشی پرونده "میترا استاد" به استاندار کرمانشاه هم رسید و موج تکذیب ارتباط کلامی با بازوند، همراه عزل و انتصابات در استانداری خوزستان و کرمانشاه جریان گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، روابط عمومی استانداری کرمانشاه امروز طی اطلاعیه ای اخبار و حواشی مربوط به ارتباط کلامی هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با پرونده مقتول “میترا استاد” و نیز انتقالی برای استانداری خوزستان را قویا رد کرده است.
براساس این گزارش، نخستین خبر حاشیه ساز مبنی بر برکناری هوشنگ بازوند از سمت استانداری کرمانشاه و انتصاب به عنوان استاندار خورستان مطرح شد و در فضای مجازی به سرعت بازتاب داشت، که این موضوع از سوی روابط عمومی استانداری کرمانشاه تکذیبه خورد.
مدیرکل حوزه استانداری کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: هرگونه اخبار و شایعات در مورد جابه جایی هوشنگ بازوند به عنوان استاندار خوزستان یا دیگر استان ها را تایید نمی کنیم.
مسعود بهرام نژاد با تکذیب اینگونه اخبار که از سوی مراجع غیر رسمی منتقل می شود، عنوان کرد: بازوند هم اکنون در جلسه ای با نوبخت به صورت جدی پیگیر جذب اعتبارات مناسب برای استان کرمانشاه است.
وی در اطلاعیه دیگری خبر مبنی بر برکناری و یا عزل ابراهیم الهی تبار را مطرح و تصریح کرد: الهی تبار هم اکنون به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه به مردم این استان خدمت رسانی می کند.
بهرام نژاد همچنین خبر منتشر شده در سامانه خبری انصاف نیوز را تکذیب و تصریح کرد: هر گونه ارتباط هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با خانواده استاد و پرونده مقتول یا افراد دخیل را قویاً تکذیب می کنم.
خبر دوم که مهمتر از دو اخبار قبلی در فضای مجازی استان در حال نقل و انتقال است بر می گردد به حواشی پرونده قتل “میترا استاد” از اهالی شهرستان اسلام آبادغرب که توسط همسرش محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران و وزیر سابق آموزش و پرورش به طرز مشکوک و فجیعی به قتل رسیده و در شبکه های اجتماعی بازتاب فراوانی داشته است، از طرفی جناح های سیاسی طیف اصلاح طلب نیز بر حواشی آن و تخریب خانواده استاد اقدام و فرافکنی می کنند!
اخیرا سامانه انصاف نیوز با خانواده میترا استاد گفت و گویی انجام داده که در آن نکات جالبی از جمله وجود مکالمه شخصی به عنوان پیمانکار شهرداری و از سوی هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه مطرح شده و قرار بر انتشار آن مکالمه به طور کامل است.
روابط عمومی استانداری کرمانشاه در پی درج اخباری در یکی از کانال های تلگرامی مبنی بر اینکه شخصی از خانواده مقتول “میترا استاد” مدعی شده اند که شخصی طی تماس تلفنی خود را به عنوان هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه معرفی کرده است، عنوان کرد: به اطلاع می‌رساند این خبر کاملا تکذیب می شود و هیچگونه تماس تلفنی توسط بازوند و یا از طرف ایشان با خانواده مزبور برقرار نشده است.
این مسؤول تصریح کرد: بدیهی است پیگیری قضایی از منبع و منتشرکننده حواشی مزبور توسط استانداری کرمانشاه انجام خواهد گرفت.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: شایعات مربوط به انتصاب هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به عنوان استاندار خوزستان تکذیب می شود.
گفتنی است، این روزها به شدت اخباری در مورد استاندار کرمانشاه مبنی بر انتقال به خوزستان و ارتباط کلامی و کاری با خانواده زنده یاد “میترا استاد” در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده که از سوی استانداری سریعاً تکذیب شده است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.