پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 4305
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ |
مدیر اجرایی طرح نشاط اجتماعی در اسلام آبادغرب:

نشاط اجتماعی از سرمایه های توسعه نیروی انسانی است

مدیر اجرایی طرح زندگی و نشاط اجتماعی در اسلام آبادغرب شادابی در زندگی را از سرمایه های توسعه های نیروی انسانی دانست و گفت: در یک خودشناسایی عمیق هم می شود نیاز های خود را پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، طرح زندگی و نشاط اجتماعی به همت موسسه پل مثبت اندیشان سلامت و با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه “سیتی استیج” در پارک ملت اسلام آبادغرب برگزار شد.
مدیر اجرایی طرح زندگی و نشاط اجتماعی در اسلام آبادغرب عنوان کرد: این طرح با مفهوم موضوع نشاط اجتماعی در زندگی موفق اجرایی شده، همچنین دروازه های شادی و نشاط اجتماعی همیشه باز هستند.

نبی بستان ادامه داد: وقتی به شادی به عنوان یه حس گذرا به آن فکر نمی کنیم نشاط برمبنای یک مفهوم درونی رواج و استفاده از آن راکد می شود.
وی با بیان اینکه مادامی که در زندگی به نداشته ها فکر می کنیم و قدر داشته ها را نمی دانیم از ارزش های زندگی جا می مانیم، ادامه داد: این نگرش و تفکرات سمی ما در زندگی است، و هرچه به جزئیات زندگی توجه می کنیم غصه و رنج بیشتری می کشیم.
این متخصص روانشناسی تاکید کرد: خندیدن تنها دارویی که هم رایگان و هم در همه جا یافت می شود، ما باید به سمت شاد بودن حرکت کنیم نشاط اجتماعی یکی از سرمایه هایی است که نیروی انسانی را توسعه می دهد.
بستان عنوان کرد: کشور های توسعه یافته امروزه به تولید ناخالصی داخلی توجهی نمی کنند، بلکه به سرانه شادکامی در جامعه خود توجه دارند، اگر ما بی دلیل بخندیم بُیار مهم است.

وی در تعریف سیتی استیج بیان کرد: پایگاه شهری که در شهر یا شهرستان پایگاهی برای شاد بودن و نشاط اجتماعی وجود داشته باشد، همه انسان ها نیاز به مربی برای آموزش و آماده سازی دارند.
مدیر اجرایی طرح زندگی و نشاط اجتماعی در اسلام آبادغرب تاکید کرد: ما در زندگی از همان ابتدا نیاز به آموزش داریم، در یک خودشناسایی عمیق هم می شود نیاز های خود را پیدا کرد، شاد بودن دلیلی برای ماندن در زندگی امروزی است
انتهای پیام/ت/م

نویسنده : میرزایی
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.