پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 4235
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ |
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کرمانشاه:

منطقه حفاظت‌شده بیستون طعمه حریق شد/ اصفای آتش در ورمنجه

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از وقوع آتش‌سوزی در منطقه حفاظت‌شده بیستون و تلاش برای عدم گسترش آن خبر داد و گفت: حریق در منطقه ورمنجه اطفا شده است.

فردین الفتی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: اطفای حریق در منطقه حفاظت شده بیستون به همت یگان حفاظت محیط زیست صورت پذیرفت.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کرمانشاه با اشاره به اینکه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز گزارش حریق در منطقه چالابه از طریق پاسگاه یگان حفاظت در این منطقه گزارش شد، تصریح کرد: تلاش برای اطفا حریق در دستور کار قرار گرفته دارد و اکنون یک اکیپ به منطقه اعزام شده است
وی با اشاره به اعزام یک اکیپ دیگر از یگان حفاظت محیط زیست استان برای کنترل و اطفای حریق در بیستون، متذکر شد: سهل انگاری گردشگران در برافروختن آتش از دلایل احتمالی وقوع این آتش سوزی ها است.
الفتی با بیان اینکه مساحت آتش سوزی گسترده نیست و به زودی میزان آن اعلام می‌شود، افزود: روز گذشته در منطقه ورمنجه نیز شاهد وقوع آتش سوزی گسترده‌ای بودیم.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اطفای حریق ورمنجه در وسعتی عظیم که ۱۵ هکتار از این منطقه در آتش سوخته است، عنوان کرد:  آتش سوزی منطقه ورمنجه ساعت ۲۳ شب گذشته به طور کامل اطفا شده است و نیروها در حال آماده باش در منطقه هستند.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.