پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 4168
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ |
مدیرعامل شرکت غله منطقه 9 کرمانشاه خبر داد

خرید تضمینی بیش از ۴۴ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در کرمانشاه

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 استان کرمانشاه از رشد قابل توجه خرید تضمینی گندم و خرید بیش از 44 هزار تن مازاد بر نیاز کشاورزان در مناطق گرمسیری استان خبر داد. 

ماشاءاله ارویسی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، از روند روبه رشد خرید تضمینی گندم در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه خبر داد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ استان کرمانشاه با بیان اینکه خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان از شهرستان قصرشیرین آغاز شده است، گفت: روند خرید تضمینی گندم در شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز تداوم خواهد داشت.
این مسوول میزان خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال جاری را ۴۴ هزار و ۳۹۸ تن اعلام کرد و از با برنامه ریزی های خوب دستگاه های اجرایی و تلاش کشاورزان استان کرمانشاه در راستای رشد تولید گندم در منطقه خبر داد.
وی با بیان اینکه سال جاری شاهد رشد قابل توجهی در تولید و خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه هستیم، افزود: سنوات گذشته و مدت مشابه فقط حدود هفت هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ استان کرمانشاه قیمت خرید تضمینی گندم را به ازاء هر کیلوگرم گندم معمولی به مبلغ ۱۷۰۰۰ ریال و هر کیلو گرم گندم دروم را ۱۷۷۰۰ ریال اعلام کرد.
ارویسی با اشاره به اینکه هم اکنون پنج مرکز خرید دولتی و خصوصی و چهار مرکز خرید مباشرین تعاون روستایی وظیفه تحویل گیری گندم مازاد بر نیاز مردم را در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه بر عهده دارند، اظهار داشت: هم تلاش خود را برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان به کار خواهیم گرفت.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.