پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 4165
  پرینتخانه » اخبار جدید, اخبار ویژه, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ |
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور مطرح کرد

پتانسیل اجرای جشنواره ملی "مرز امن" با کشورهای همسایه

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور از پتانسیل بالای اجرای جشنواره ملی "مرز امن" با کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از حوزه هنری استان، در حاشیه برگزاری جشنواره ملی چهل سال مرز امن، نشستی با حضور شهریار حیدری مدیرکل امور مرزی در وزارت کشور با افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان، در سالن جلسات حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد.
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور در حاشیه جشنواره ملی “مرز امن”، تصریح کرد: “مرز امن” پتانسیل برگزاری مشترک با کشورهای همسایه را دارا است.
حیدری ضمن ابراز تامل به جهت از دست دادن بخشی از بازارهای عراق و سرمایه گذاری کلان توسط کشورهای اروپایی و عربستان سعودی، عنوان کرد: تلاش داریم پس از حصول موفقیت در برگزاری جشنواره مرز امن، بتوانیم آن را با مشارکت کشورهای عراق و پاکستان در ایران برگزار کنیم.
مدیرکل امور مرزی در وزارت کشور گفت: در طول خدمت در این سمت تا به حال جشنواره ای با این موضوع برگزار نشده و چه بهتر که همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و در کرمانشاه استانی که جزء امن ترین مرزهای کشور است، رقم خورده است.
این مسؤول ضمن ابراز خرسندی نسبت به برگزاری چنین حرکت فرهنگی در رابطه با امنیت مرزهای کشور، حمایت خود را از این جشنوراه اعلام کرد.
گفتنی است، در این نشست که صابر سروش معاون فرهنگی حوزه هنری، دوست محمد دبیر اجرایی و عیسی پور دبیر اجرایی جشنواره مرز امن نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.