پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 4065
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸ |
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام مطرح کرد

لزوم حفظ و انتقال آرمان و اهداف امام خمینی(ره)/ انقلاب اسلامی ایران الگوی اقتدار جهان است

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام با تاکید بر لزوم حفظ و انتقال آرمان شهدا و اهداف امام خمینی(ره) در کشور، گفت: انقلاب اسلامی ایران الگوی اقتدار جهان شد و رهبر انقلاب توانست آمریکا و استکبار را به ستوه آورد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حسین مظفر عصر امروز در مراسم بزرگداشت سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که با حضور جمعی از مسؤولان و به همت سازمان هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: زندگی بنیانگذار کبیر انقلاب بی شباهت به زندگی ائمه معصوم به ویژه حضرت موسی(ع) نبوده، چراکه علیه فرعونیان جهان قیام کردند و انقلاب اسلامی را تشکیل دادند.
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام با اشاره به اینکه خداوند این فرزند انقلاب را برای هدایت و ترویج اسلام فرستادند، افزود: پروردگار متعال به ملت ما نیز وحی فرستادند تا به عنوان یاران انقلاب، امام را همراهی کنند و بساط ستم شاهی برچیده شود.
این مسؤول با اشاره به اینکه همانگونه که حضرت موسی(ع) عصا به دست علیه فرعونیان برخواست، امام نیز با بصیرت دینی و انفس مسیحایی خویش بر کالبد جامعه روح اسلام را دمیدند، ادامه داد: امام خمینی(ره) در حقیقت رئیس مدینه انقلاب و مربی خوبی برای ملت و جوانان شدند.
وی متذکر شد: امام راحل توانستند در اوج اندیشه کمونیست و لیبرالیستی که بر شرق و غرب جهان حکومت می کردند، احاطه داشته پیدا کند و در صدد قطع ریشه آنان باشد، لذا چه کسی باور داشت که انقلاب ایران اسلامی به پیروزی برسد و این تحول به خواست خدا و تلاش امام بود که در جهان فراگیر شده است.
این مسؤول با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) توانستند غرب و در راس آن آمریکای جنایتکار را به ستوه در بیاورند و عرب ها را مبهوت خود کنند، گفت: امروزه انقلاب اسلامی ایران برای جهان مشهود و الگوی اقتدار است.

مظفر با بیان اینکه امام خمینی(ره) دستاوردهای بزرگی برای ملت داشتند و ما وظیفه داریم نام و یاد این عالم ربانی را گرامی داشته و راهشان را الگو قرار دهیم، افزود: باید به آرمان انقلاب و شهدا توجه داشته باشیم و از آن حفاظت کنیم.
عضو تشخیص مصحلت نظام با بیان اینکه پس از ارتحال امام خمینی(ره) با اقدام حکیمانه مجلس خبرگان رهبری، آیت الله خامنه ای سکان رهبری کشور را در دست گرفتند، ادامه داد: با این اقدام در واقع آب بر آسیاب دشمنان نظام ریخته شد و آنان که نمی توانستند موفقیت های انقلاب را ببینند، حساب کار به دستشان آمد.
مظفر با یادآوری اینکه اکنون قطار رسالت بر ریل امامت قرار دارد و ولایت فقیه به عنوان ولایت اولیا و اوصیای الهی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب به جهان شناسانده شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری که گفتند راه و اندیشه امام در واقع راه و اندیشه ما است، باید گفت اهداف امام خمینی(ره) همواره برقرار و استوار است و یاد ایشان در دل ها زنده و باقی است.
وی با تاکید بر اینکه امام چندین توصیه برای ملت انقلابی داشتند و ما باید از اندیشه و تفکرات ایشان بهره مند بشویم و اهدافشان پرورش و پاس داشته شود، گفت: پویایی این انقلاب بستگی به حفظ ارزش و آرمان های آن دارد، همچنین یکی از آن اندیشه ها ولایت فقیه است که امام آن را ولایت رسول الله دانستند و معتقد هستند که اختیارات امامان معصوم را برای ولایت فقیه باید قائل شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه امام(ره) آمال چهارده قرن شیعیان را محقق کردند، عنوان کرد: امروز خداوند از انقلاب اسلامی حمایت می کند، چراکه این نظام به همت خون شهدا پیروز شده و اگر افرادی از مسیر آن دور شوند، خداوند این قدرت را دارد که افراد انقلابی را جایگزین آنان کند و هرکسی که پروردگار و اسلام را یاری کند از سوی خداوند یاری و هدایت می شود.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.