پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 4031
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ |
طی حکم رییس جمعیت هلال احمر؛

سرپرست جمعیت هلال احمر کرمانشاه منصوب شد

فرزین معتمدی طی حکمی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر طی حکمی فرزین معتمدی را به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه منصوب کرد.
براساس این گزارش در این حکم آمده است:
«نظر به شایستگی، تعهد و سوابق مفید و ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست جمعیت هلال استان کرمانشاه» منصوب می شوید.
با عنایت به وظایف و ماموریت های متعدد و گسترده جمعیت هلال احمر، از جنابعالی انتظار دارم ضمن بهره گیری از پتانسیل های درون و برون سازمانی، تمام سعی، تجربه و توان علمی و اجرایی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی مجموعه و بهبود ارائه خدمات جمعیت در استان به کار گیرید.
بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خدواند یکتا و مهربان مسالت دارم.»
گفتنی است، فرزین معتمدی دارای مدرک دکتری طب عمومی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است و عناوینی همچون معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان کرمانشاه، نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در استان، مدیر درمانگاه هلال احمر استان، پزشک ناظر و بازرس مرکز پزشکی حج و زیارت در کشور، بازرس اورژانس بیمارستان ها در استان و عضو علی البدل انجمن پزشکان عمومی کرمانشاه از جمله سوابق اجرایی فرزین معتمدی است .
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.