پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 3807
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ |
امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد

ایستادگی و مقاومت ستودنی فلسطین/ قدس روز همه ملل اسلامی است

امام جمعه کرمانشاه ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین را ستودنی دانست و گفت: روز جهانی قدس روز همه ملل اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، آیت الله شیخ مصطفی علما در خطبه های نمازجمعه این هفته کرمانشاه با دعوت همگان به تقوی الهی، اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرمودند روز قدس روز مقابله مستضعفین است.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند روز قدس فقط روز ملت فلسطین نبوده و روز همه ملت های اسلامی است، افزود: روز قدس هشداری به همه ابرقدرت ها است و این مهم بیانگر لزوم اتحاد جوامع اسلامی و تظلم خواهی است.
وی با اشاره به ۱۲ خرداد سالروز شهادت سیدعلی ابوترابی از علمای بزرگ قزوین و سالروز سخنرانی تاریخی امام در مدرسه فیضیه اشاره و عنوان کرد: چهاردهم خرداد سالروز ارتحال امام خمینی(ره) است که بیش از ۱۱ میلیون نفر در مراسم تشییع پیکر مطهر بنیانگدار کبیر انقلاب حضور داشتند، و انتخاب مقام معظم رهبری مرهمی بر آن شد چرا که روح القدس به مجلس خبرگان دمیده بود و این شخصیت عظیم را انتخاب کردند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه همه مردم باید در مقابل ظلم مقاومت و ایستادگی کنند، تصریح کرد: مسئله فلسطین یک مسئله صرفا انسانی نبوده بلکه از همه ابعاد انسانی و وجدانی حائز اهمیت است.
علما تاکید کرد: مردم ملت ما تا امروز به انقلاب لبیک گفتند و ما هم به عنوان مسوول باید کمال قدردانی را از این جمعیت ولایتمدار و انقلابی داشته باشیم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.