پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 3795
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ |
نائب رئیس مجلس:

مردم ایران روز قدس برگ زرینی در تاریخ ثبت کردند/ آمریکا طراح مشکلات معیشتی و اختلاف افکنی در جهان

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایران امسال در روز قدس برگ زرینی در تاریخ ثبت کردند، گفت: آمریکا طراح مشکلات معیشتی و اختلاف افکنی در جهان است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، عبدالرضا مصری در پیش خطبه های نمازجمعه این هفته کرمانشاه و مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: موضوع نخست بحث داخل کشور است که ایران اسلامی به عنوان الگویی برای همه جهان قرار دارد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما از دهه ۶۰ تا اکنون با ۲ دیدگاه شامل مذاکره با آمریکا و دیگری متاثر از مقام رهبری مبنی بر اینکه آمریکا اهل مذاکره نیست و این دست های آهنی با روکش مخملی و غیرقابل اعتماد است، روبه رو بودیم.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشور ایران تلاش کرد و مذاکره با ۱+۵ را انجام داد که نتیجه آن شد برجام و هنگامی که همه خواسته های آنان را برآورده کردیم، هیچ یک از خواسته های ملت ما و لغو تمامی تحریم ها انجام نگرفت.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز وحدت بین امت اسلامی با وجود همه اختلاف های گذشته به یک دیدگاه رسیده و آن هم فقط مبارزه و مقاومت است.
وی با بیان اینکه مسئله سوم موضوع فلسطین است و برخی ممکن است بگویند ملت فلسطین و سرنوشت آنان به کشور ما چه ارتباطی دارد، که در پاسخ باید گفت: امروز ارتباط این حمایت و اهمیت آن را می بینیم، چراکه اگر آنان آسیبی ببینند جهان اسلام دچار مشکلاتی عدیده خواهد شد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز روز لبیک به پیامبر معظم اسلام است که فرمودند: در دفاع از مسلمانان جهان متحد و هم صدا باشید و این اتحاد منسجم در مراسمات انقلابی نیز نشانگر اقتدار و عزت مردم اسلامی ایران است.
این مسوول عنوان کرد: آنچه بر مردم فشار آورده مسئله اقتصاد و معیشت است، اما همین مردم متدین ازعان دارند که همه مشکلات را تحمل می کنند ولی اجازه زورگویی به استکبار را نمی دهند.
وی متذکر شد: از ابتدای انقلاب آمریکا سعی در آشوب و اختلاف افکنی در جهان و کشور ما را داشته است که از همه موانع و توطیه های آنان عبور کردیم،
مصری گفت: در همین شهر بمب های انگلیسی و شیمیایی آلمان و دیگر کشورهای متحد آمریکا و اسرائیل چقدر از جان مردم را گرفت، آنان هرگز از ترور دست بر نمی دارند، چگونه می خواهند با مذاکره با ایران به نتیجه برسند.
وی گفت: آقای ترامپ خودش را مسوول پروژه مبارزه اقتصادی با کشور ما کرده و پشتیبانان برجام همان هایی هستند که پای میز مذاکره می نشستند و توجهی به منویات و هشدارهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را نداشتند.
مصری تاکید کرد: امروز مشت های گره کرده ملت مسلمان بر دهان دشمنان غرب و شرق کوبید و نقش آنان را نقش بر آب کرده است، امیدواریم ملت سرافراز ایران اسلامی که برگ زرینی بر تاریخ با حضور و حماسه خود ثبت کردند، بتوانند از موانع و مشکلات معیشتی هم عبور کنند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان کشور خاطرنشان کرد: برای رضای خدا به فکر مردم باشیم، مذاکره با استکبار بی نتیجه است، اختلافات داخلی را باید کنار بگذاریم و با وحدت و همدلی پیش برویم.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای مردم ایران روز قدس برگ زرینی در تاریخ ثبت کردند/ آمریکا طراح مشکلات معیشتی و اختلاف افکنی در جهان بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.