پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 3746
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۳۴ |
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی:

سنقر ظرفیت اجرای پروژه های بالادستی صنایع پتروشیمی را دارد

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی از ظرفیت اجرای پروژه های بالادستی صنایع پتروشیمی در این شهرستان را دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سیدجواد حسینی کیا در مراسم کلنگ زنی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که صبح امروز در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: چراغ اول اقتصادی این پروژه را هلدینگ شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در استان روشن کرده است.
نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ظرفیت این منطقه در حوزه مسائل پلیمری می تواند به قطبی تبدیل شود و باید ظرفیت اشتعالزایی را به وجود بیاورد.
این مسوول بیان کرد: شهرستان سنقروکلیایی ظرفیت سرمایه گذاری پتروشیمی بالادستی با تامین منابع ملی را دارد و باید دزمینه آن فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه تامین امنیت سرمایه گذاری نیاز اولیه ما است، افزود: پس از روند آن، شرایط اقتصاوی امنیت کشور را تامین می کند که این امر در مناطق مرزی سرمایه گذاری دارای ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
حسینی کیا تاکید کرد: هم دولت و هم بخش های خصوصی باید گام های بلندی را در امر پروژه های پتروشیمی و صنعتی بردارند، چرا این استان کرمانشاه و شهرستان سنقر دین خود را با اهدا شهدا به نظام ادا کرده است.
نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس استان کرمانشاه و شهرستان سنقر دروازه بان خوبی در تامین امنیت کشور ایران بود و امروز باید دولت دین خود را به استان کرمانشاه ادا کند.
این مسوول با یادآوری اینکه فرش شهرستان سنقروکلیایی برند جهانی است، ادامه داد: مسوولان باید یک دل برای ایجاد کار با همه وجود پای کار هستند.
نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بخواهید ۱۰ واحد دیگر صنایع پتروشیمی را هم تاسیس کنیم همه مردم پای کار خواهند بود و باید این طرفیت و اتحاد قدردانسته شود.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.