پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 3621
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ |
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه خبر داد

جانمایی ۳ ناحیه صنعتی روستایی در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از جانمایی 3 ناحیه صنعتی روستایی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، بیژن کردستانی در جمع اصحاب رسانه استان به وجود پنج ناحیه صنعتی روستایی در این استان اشاره کرد و گفت: سه ناحیه صنعتی روستایی دیگر نیز تا پایان سال‌جاری در استان جانمایی و تصویب می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام دادیم بنا شد در مراکز دهستان‌های دارای اولویت استان، نواحی صنعتی روستایی احداث شود.
کردستانی ادامه داد: ناحیه صنعتی روستایی حمیل اکنون به تصویب رسیده است و در وسعت ۱۵ هکتار و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.
وی افزود: امیدواریم تا پایان سال سه ناحیه صنعتی روستایی دیگر در کرمانشاه، سنقر و کنگاور نیز جانمایی شود و به تصویب برسد، اما عملیات اجرایی آن‌ها احتمالا در سال ۹۹ خواهد بود.
به گفته کردستانی، نواحی صنعتی به مناطقی گفته می‌شود که زیر ۱۰۰ هکتار وسعت دارند و اکنون در کرمانشاه پنج ناحیه صنعتی دیگر در دالاهو، ثلاث باباجانی، گورسفید، آب باریک و کوزران داریم.
این مسوول هدف از راه‌اندازی نواحی صنعتی ایجاد اشتغال پایدار به‌خصوص در مناطق روستایی دانست و تاکید کرد: اولویت صنایعی که در نواحی صنعتی روستایی راه‌اندازی می‌شود با بخش کشاورزی و صنایع وابسته به آن است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.