پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 3510
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵ |

کمک به دولت با بسیج مردم در امور خیر/ خدمات بنیاد نیکوکاری دست های مهربانی در کرمانشاه ستودنی است

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم کمک به دولت با بسیج عمومی در امور خیرخواهانه، گفت: خدمات بنیاد نیکوکاری دست های مهربانی در کرمانشاه ستودنی و قابل قدردانی است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، فضل الله رنجبر در مراسم محفل انس با قرآن کریم و ضیافت ماه مبارک رمضان (باحضور قاریان برجسته بین المللی و استانی) به همت بنیاد نیکوکاری دست های مهربانی که امشب در محوطه تاریخی طاقبستان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بنیانگذاران این مرکز نیکوکاری بانی بسیاری از کارهای خیر و خداپسند هستند که از تلاش آنان قدردانی می کنیم.

فرماندار کرمانشاه افزود: سعادتی است که در جمع خانواده های ضعیف و محروم استان هستیم و همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) در این محفل معنوی و ماه ضیافت الهی شرکت می کنیم.
این مسوول با بیان اینکه امام حسن مجتبی(ع) مظهر جود و بخشش هستند و به عنوان بهترین الگو برای انسان ها محسوب می شوند، خاطرنشان کرد: با الگو از ایشان باید درست زندگی کنیم و در راه نیک قدم برداریم.

وی ادامه داد: زندگی عرصه نبرد حق و باطل است، لذا حق یعنی تمکین مالی داشته باشیم و برای کمک به فقرا تلاش کنیم، همچنین باطل یعنی در صحنه کمک به مستمندان غایب باشیم.
فرماندار کرمانشاه گفت: خوشا به حال آنان که بانی امور خیر می شوند و یاران امام حسن(ع) کسانی هستند که خود را هم ردیف و همدرد آدم های فقر قرار می دهند.

رنجبر با تاکید براینکه موظف هستیم از ایتام و نیازمندان دلجویی و حمایت کنیم، بیان کرد: بنیاد نیکوکاری دست های مهربانی در این راستا خدمات ارزشمندی را در استان و کشور انجام می دهد که قابل تقدیر است.

فرماندار کرمانشاه اظهار داشت: باید جامعه را بسیج کنیم برای امور خیر و نیکوکاری، دولت تنها نمی ماند و دولت و ملت با کمک هم می توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.