پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 3506
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ |
مديرعامل شركت برق منطقه ای غرب خبر داد

آمادگی عبور از پیک بار تابستان/ ظرفیت تولید برق و مدیریت مصرف انرژی را جدی دنبال می کنیم

مديرعامل شركت برق منطقه ای غرب از آمادگی عبور از پیک بار تابستان خبر داد و گفت: با همدلی و هماهنگی لازم ظرفیت تولید برق و مدیریت مصرف انرژی را جدی دنبال می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، علی اسدی در جلسه مشترک مدیران عامل، معاونان و کارشناسان شرکت برق منطقه ای غرب و شرکت های توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، کردستان و ایلام به منظور ایجاد آمادگی برای گذر از پیک بار تابستان سال جاری برگزار شد، اظهار داشت: پایداری شبکه و تداوم برق رسانی به هموطنان در غرب کشور حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب افزود: تلاش می شود بر اساس اولویت‌ها و حساسیت های موجود در شبکه برق، نسبت به اجرا و بهره برداری از پروژه های ظرفیت ساز در استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام قبل از پیک بار اقدامات لازم انجام شود.
این مسوول به سیاست های وزارت خانە، اقدامات و پیش نیازهای لازم با اولویت بندی دقیق پروژه ها و هماهنگی لازم بین شرکت برق منطقه ای غرب و شرکت های توزیع سه استان تحت پوشش، اشاره و عنوان کرد: منابع مالی طوری هزینه شود که اثربخشی لازم را داشته باشد و بتوانیم به طور جدی مدیریت مصرف انرژی را دنبال کنیم.
 

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب ادامه داد: همه این اقدامات با حمایت وزارت نیرو و شرکت توانیر و همکاری شرکت های توزیع  استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام انجام می شود.
وی بیان با بیان اینکه در شبکه انتقال و فوق توزیع منطقه برای پیک ۹۸ آمادگی لازم وجود خواهد داشت، گفت: هرچند نگرانی هایی در زمینه تولید برق مورد نیاز کشور وجود دارد، اما امید است با هماهنگی و همدلی و مدیریت مصرف به سمت عرضه و تقاضا و مدیریت بار صنایع در منطقه، بتوانیم از پیک بار ۹۸ به خوبی و بدون خاموشی عبور کنیم.

اسدی با اشاره به اقدامات انجام شده در یک سال گذشته برای پایداری شبکه برق در حوزه تحت سرپرستی در سه  استان کرمانشاه، کردستان و ایلام، بیان کرد: اقدامات مؤثری که در دست اقدام داریم باید با سرعت بیشتری پیگیری شوند تا ان شاءالله با افزایش قابلیت اطمینان و افزایش ظرفیت تولید، انتقال و توزیع شاهد هیچ گونه خاموشی در شبکه نباشیم.

گفتنی است، در این جلسه مدیران عامل و نمایندگان شرکت های توزیع استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام و همچنین معاونان و مدیران شرکت برق منطقه ای غرب به ارائه گزارش عملکرد و اقدامات زیربنایی انجام شده و پیشنهادهای فنی برای آماده سازی شبکه در منطقه در راستای گذر از پیک بار تابستان ۹۸ پرداختند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.