پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 3385
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷ |
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد

اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی در ماه رمضان/ کنگره ملی یارمحمدخان در کرمانشاه برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری کنگره ملی یارمحمدخان از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع فرهنگی در قالب ۱۰ تا ۱۲ برنامه جشن رمضان در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام رحیم جعفری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه جشن رمضان در شهرستان ها و مرکز استان آغاز به کار کرده و در روزهای آتی نمایشگاهی در این راستا دایر خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ برنامه در قالب ۱۰ الی ۱۲ برنامه جشن در این ماه در سطح استان درحال برگزاری است، افزود: برپایی نمایشگاه کتاب و نرم افزار علوم قرآنی هفته جاری همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) در محل مسجد معتضدی به مدت ۱۰ روز در دستور کار است.
این مسوول از برگزاری ۱۵ کرسی‌ها تلاوت و محافل انس با قرآن کریم، نشست‌های علمی و تخصصی قرآن و عترت، اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی هنری شامل برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری به خصوص خوشنویسی و اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان خبر داد.
وی به برگزاری دو کنگره ملی یار محمد خان و میرزا احمد الهامی اشاره و بیان کرد: اولویت فرهنگی ما در سال جاری معرفی مشاهیر و مفاخر استان کرمانشاه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دو سال گذشته آئین تجلیل از ۴۰ نفر از شخصیت‌های فرهنگی و هنری استان برگزار شده است، افزود: سعی می‌کنیم این روند را ادامه دهیم تا نسل جوان با مفاخر استان بیش از پیش آشنایی پیدا کنند.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.