پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 2670
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ |
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

"بازی دراز" سکوی پرتاب کشور و ملجع فرهنگ شهادت طلبی است/ برنامه منسجم و ریل گذاری سیاسی در گام دوم انقلاب

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه یادمان بازی دراز در سرپلذهاب سکوی پرتاب کشور و ملجع فرهنگ شهادت طلبی است، گفت: مقام معظم رهبری برنامه ای منسجم و ریل گذاری سیاسی در گام دوم انقلاب اسلامی را بیان کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات حماسه آفرین بازی دراز که صبح امروز با حضور زائران و عاشقان خانقاه واقعی عرفان در این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: چهل سال سرفرازی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم و این امر با تمسک به فرهنگ ناب عاشورایی است.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: امروزه مشتاقان از سراسر کشور خود را به یادمان بازی دراز در سرپلذهاب رسانده اند و اینجا سکوی پرتاب ما و ملجع توسل به شهدا و اشاعه فرهنگ شهادت بوده و هست.
این مسوول با بیان اینکه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بیانیه ای ارزشمند با محوریت ولایت، راهبردی تاریخی و ریل جدید سیاسی برای حرکت و تداوم این انقلاب بیان فرموده اند، افزود: ایشان برای چهل سال بعدی انقلاب نیز راهکار و مولفه اصلی حرکت را ذکر کردند.
وی به هفت توصیه مهم که مقام معظم رهبری در این بیانیه داشتند اشاره و عنوان کرد: به دو توصیه مهم علم و پژوهش اشاره می کنم، همچنین ایشان در جایگاه توصیه به اخلاق، دیانت و تقوا تاکیداتی داشتند که جهت ما را درست نشان می دهد.
ریحانی به لزوم تعهد و انقلابی بودن جوانان اشاره و بیان کرد: ملت سربلند ایران نشان داده طی ۴۰ سال از خود گذشتگی، تقوا و با وجود مشکلاتی که در زلزله و سیل اخیر برای آنان رخ داد، اما برای لبیک به فرمایشات مقام عظمای ولایت حضور در این حماسه نیز یدا کردند.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: کشور ایران در ۴۰ سال مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشت و از بیم ها عبور کرده، لذا شتاب حرکت ما بیشتر دشمنان را خوار و ذلیل تر می کند.
انتهای پیام/ت
 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.