پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 2600
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ |
استاندار کرمانشاه خبر داد

ایجاد ۲۷ هزار شغل با افتتاح سامانه گرمسیری در کرمانشاه/ نفت شهر و سومار نیازمند تامین زیرساخت است

استاندار کرمانشاه با اشاره به ایجاد 27 هزار شغل با افتتاح سامانه گرمسیری در استان، گفت: نفت شهر و سومار نیازمند تامین زیرساخت برای بازگشت شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند صبح امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح چندین طرح با حضور رئیس جمهور در شهرستان ازگله از توابع استان کرمانشاه، اظهار داشت: سامانه گرمسیری که توسعه خوبی برای منطقه به ارمغان آورده، از بزرگترین طرح‌های آبی منطقه است و با افتتاح آن می‌تواند ۲۷ هزار شغل ایجاد خواهد شد.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سامانه گرمسیری به تعبیه مخازنی برای فاز دوم نیازمند اعتبار است، افزود: باتوجه به برآوردهای اولیه ۱۵۰۰ میلیارد تومان در فاز دوم نیاز دارد.
بازوند به دو شهر نفت شهر و سومار با ۸۰ روستا اشاره و تصریح کرد: این مناطق پس از جنگ خالی از سکنه شده‌اند، که نیازمند تأمین زیرساخت‌ها برای بازگشت مردم به مناطق است.
استاندار کرمانشاه بیان کرد: افراد بالادست طرح گرمسیری نیازمند تخصیص حق آب دارند که امیدواریم این تخصیص صورت بپذیزد.
این مسؤول به حمایت های رئیس جمهور از مردم کرمانشاه در بحث زلزله اخیر استان اشاره و عنوان کرد: مردم از حمایت برخوردار بودند و امروز باز هم شاهد نتیجه حمایت‌های بیشتر هستیم.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.