پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 2544
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ |
مدرس حوزه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه مطرح کرد

لزوم راه اندازی قرارگاه پاسخ به شبهات و شایعات در بسیج رسانه کرمانشاه

مدرس حوزه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: راه اندازی قرارگاه پاسخ به شبهات و شایعات در بسیج رسانه استان کرمانشاه از امور ضروری و جهادی این سازمان محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی صرفی پور در نشست گفتمان رسانه و انقلاب اسلامی که پیش از ظهر امروز در سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد، اظهار داشت: راه اندازی قرارگاه رسانه ای پاسخ به مسائل مهم خبری و اجتماعی در استان الزامی است.
مدرس حوزه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه با بیان اینکه در به منظور انجام کارهای فرهنگی در رسانه باید کار جهادی شود و اقدامات ضروری انجام بگیرد، گفت: راه اندازی قرارگاه پاسخ به شبهات و شایعات توسط سازمان بسیج رسانه در زمینه مسائل فرهنگی است.

این کارشناس علوم دینی در کرمانشاه با یادآوری اینکه روحانیون و علمای دینی شبهات را در حوزه علوم دینی پاسخ می دهد، تصریح کرد: پیشنهاد می کنم که در حوزه رسانه نیز بسیج رسانه قرارگاه پاسخ به شبهات و شایعات دایر کرده و طی برگزاری نشست و مصاحبه از افرادی که در زمینه مسائل فرهنگی فعالیت داشته باشند.
وی با بیان این مطلب که دشمنان نظام امروز علیه ارزش های ما هزینه می کنند، افزود: ما باید به وظایف خویش آشنا باشیم و اقدامات لازم را در زمینه های مختلف انجام دهیم.
این مسؤول به لزوم اقداماتی نظیر پرداختن به مسائل فرهنگی، تربیت موفق فرزندان توسط خانواده برای حضور در سطح جامعه، تاکید کرد: روشنگری و مقابله علیه اقدامات انحرافی افرادی چون دراویش که افراد را بی تفاوتی و عدم مبارزه با نظام استکباری در سطح جامعه ترغیب می کنند را باید انجام داده و راجع به آن صحبت کنیم.
مدرس حوزه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه عنوان کرد: بنده چندین کتاب در حوزه های مختلف نوشته ام که در راستای روشنگری در مقابل انحرافات دراویش کتابی چاپ شده است.

این مسؤول ادامه داد: پیشنهاد دیگر من این است که بسیج رسانه به منظور پشتیبانی از نیروهایی که خالصانه فعالیت می کنند با آن ها تشکیل جلسه داده و از خبرگزاری و پایگاه های خبری مختلف برای مصاحبه با این افراد دعوت کرده و حمایت لازم را به عمل بیاورد.
وی با اشاره به اینکه مسؤول سازمان بسیج رسانه همچون دوران تصدی در آستان قدس رضوی در بسیج رسانه نیز باید با اقشار مختلف جلساتی را تشکیل دهد، خاطرنشان کرد: بسیج رسانه با تشکیل قرارگاه پاسخ به شبهات و شایعات در زمینه مسائل فرهنگی در رسانه های مختلف می تواند اطلاع رسانی انجام دهد.

صرفی پور با بیان اینکه با تشکیل جلسات نیروهای جهادی می توان مردم را به مبارزه علیه استکبار دعوت کرده و مسائل مربوط به جامعه را برای مردم بازگو کنند، تاکید کرد: در دین مبین اسلام آموزش اهمیت بالایی دارد و هر چه آموزش بالا برود آسیب های سطح جامعه نیز کاهش خواهد یافت.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.