پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 2415
  پرینتخانه » اخبار جدید, سایر اخبار, گفتگوها, ورزشی تاریخ انتشار : ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ |
سرپرست هیات هندبال کرمانشاه:

پاوه میزبان اردوی تیم ملی هندبال دختران شد

سرپرست هیات هندبال استان کرمانشاه از میزبانی اردوی تیم ملی هندبال دختران در شهرستان پاوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، هفتمین اردوی تیم ملی هندبال دختران نوجوانان کشور به میزبانی شهرستان پاوه برگزار شد.
مصطفی باباملکی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از میزبانی اردوی تیم ملی هندبال دختران در شهرستان پاوه خبر داد.
سرپرست هیات هندبال استان کرمانشاه با بیان اینکه هفتمین اردوی تیم ملی هندبال دختران نوجوانان کشور در حال برگزاری است، افزود: این مسابقات از ۹ اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی شهرستان پاوه آغاز شده و تا ۱۳ همین ماه ادامه خواهد داشت.
این مسوول با اشاره به اینکه ٢٧ ورزشکار از استان‌های مختلف در این دوره از مسابقات حضور دارند، تصریح کرد: ورزشکارانی از استان های البرز، فارس، قم، تهران، خراسان رضوی، همدان، مرکزی اصفهان، آذربایجان شرقی، بوشهر ، کردستان و کرمانشاه زیر نظر مربیان مربوطه تمرینات خود را پیگیری کرده و انجام می‌دهند.
سرپرست هیات هندبال استان کرمانشاه عنوان کرد: سارا فتاحی سرابی، فاطیما روستایی، کیمیا نوحی، ستایش نظری و هلیا صالحی (ورزشکاران) و زهره احمدیان (سرپرست اردو) به عنوان نمایندگان استان کرمانشاه در این اردو حضور و فعالیت دارند.
این مسوول به ملی پوشان حاضر در تیم پاوه از جمله مهران بدوی، معصومه قنبری، نسترن گودرزی، هانیه کریمی، شقایق چراغی، سپیده وحیدیان، ام البنین حسینی، لیلا حسینی، مهلا ذاکری، الناز یارمحمدی، مهدیه پورمومنی، هستی دوخایی، فریماه احمدی و غزل عادلی از دیگر ملی پوشان اشاره کرد.
باباملکی ادامه داد: شهرزاد نصوحی، اسما امامی مقدم، سارا ابراهیمی، محدثه فولادی، مریم دهقانی فر، کارن اصلانی، ملیکا محمدی و پریسا عنبرستانی به عنوان دیگر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران هستند.
وی خاطرنشان کرد: خدیجه قانع و فاطمه محمدخانی به عنوان مربیان تیم ملی هندبال دختران نوجوان ایران در این مرحله از مسابقات حضور دارند و سرپرست اردوی این تیم نیز بر عهده زهره احمدیان از کرمانشاه است.
گفتنی ایت، تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.