پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 2390
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰:۰۵ |
کارشناس هنرهای نمایشی حوزه هنری کرمانشاه خبر داد

برگزاری آئین اختتامیه نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی پایداران در کرمانشاه

کارشناس هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری آئین اختتامیه نخستین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی پایداران در استان خبر داد.

سعید نوروزی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از برگزاری آئین اختتامیه نخستین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی پایداران در کرمانشاه خبر داد.
کارشناس هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مراسم اهداء جوایز مسابقه پایداران با حضور کوروش زارعی، عبدالرضا روضه ای، حمیدرضا نعیمی و ایوب آقا خانی برگزار می شود، افزود: این مراسم عصر روز شنبه هفتم مهرماه سال جاری در نگارستان سوره حوزه هنری کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم نفرات برگزیده مسابقه پایداران معرفی و از آن ها تجلیل خواهد شد، تصریح کرد: قریب هشت نمایشنامه‌نویس در این مراسم نیز لوح و هدایای خود را دریافت خواهند کرد و مورد تجلیل قرار می گیرند.
این مسوول اشاره به داوران این جشنواره هنری در کرمانشاه داشت و گفت: داوری این مسابقه بر عهده اساتید تئاتر ایران به ویژه آقایان: ایوب آقاخانی، حمیدرضا نعیمی و عبدالرضا روضه ای است که آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را مورد بررسی قرار دادند.

نوروزی با بیان اینکه در این دوره ۱۴ نمایشنامه با اقتباس از آثار تولیدی دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کرمانشاه، به دبیرخانه جشنواره پایداران، ارسال شده است، تاکید کرد: آثار به مرحله داوری رسیده است و از نفرات برتر جشنواره با حضور هنرمندان استان و کشور قدردانی می شود.

کارشناس هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در هفته هنر انقلاب اسلامی پلاتوی نمایش حوزه هنری میزبان رپرتوار نمایشنامه خوانی خواهد بود، اظهار داشت: این پلاتوی نمایشی با خوانش ۱۴ گروه از نمایشنامه های تولید شده، که در نخستین مسابقه استانی نمایشنامه نویسی پایداران اکران و اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.